De revival van de TUDOR Submariner!!

Schot in de Tudor roos

:stuck_out_tongue_winking_eye:

12 likes

Mee eens, daarom is er ook ruimte voor een model zoals de Tudor Submariner met crownguards en grove bezel. Gewoon een duiker van net een paar jaar na de variant van de 7922 waarop idd de hele Black Bay range is gebaseerd.

1 like

Doe maar 2 dan :partying_face:

1 like

Blauw is echt de ultieme Tudor Sub :blue_heart:

2 likes

Good luck with that

Dit deel ik exact

Ik vraag het mij af. Ze hebben bij een eerdere only watch ook een metas gecertificeerde gmt gedaan en daar is tot op heden nog niks echt mee gedaan, behalve dan dat ze zeggen op den duur alle modellen met metas gecertificeerd uurwerk uit te brengen.

Gewoon een 36mm Ranger en het woord Heritage noemen. Kom maar door

1 like

BB58 is al de Submariner reïncarnatie en tegelijk meer 007 dan Omega ooit zal zijn.

10 likes

Ik ben opzoek naar een mooie tudor submariner. Heeft iemand een goede website om info hierover te vinden?

Houd de Tudor website in de gaten. Volgens de “kenners” wordt er binnenkort een nieuwe versie uitgebracht! :rofl:

7 likes

Gewoon een pro met witte wijzerplaat… simpel.

1 like

Zou het niet die nieuwe chrono zijn, maar dan in staal ofzo

10 likes

ik vind tudor een prachtig merk, maar denk dat er in dat de 2e-handsmarkt er de komende jaren voor Tudor zowiezo niet beter op word, veel meer productie en verkoop betekent ook meer op de 2e-handsmarkt wat de prijzen niet omhoog maar naar beneden zal laten gaan.

Maar zelf wacht ik juist op dit moment om dan een Tudor aan te schaffen. :rofl:

1 like

15 likes

Deze is wel erg suf zo zonder enige vorm van kleur of accenten. Ik verwacht overigens wel dat het deze gaat worden maar hopelijk we iets spannender…

1 like

Noem dit maar suf :man_shrugging:t3:

4 likes

Ik vind het trouwens wel een rare tijd voor een release, 18.00 uur. Eerdere releases werden veel langer van te voren aangekondigd en waren rond lunchtijd.

1 like

Ik vind hem wel tof. En ik zie het als een goede kans dat dit het wordt. De (occasion) prijs wordt doorslaggevend.

Ik gok op een prijspunt van 7500-8500 door het in-house movement. Zo tof is hij dan ook niet.

Nu, het is eerst nog afwachten of het deze wel zal zijn.

In dit geval niet. We - Fratello - horen het donderdag een half uur voor de officiële aankondiging om 18:00 uur.

3 likes