Toch een apart gevoel; teleurstelling en opluchting tegelijk.
#metoo
Weet dat ook wel, maar nadat ze overgestapt zijn op in-house is het allemaal minimaal wat veranderd. Wat ik er mee wilde zeggen is dat die dooie mus niet hoeft. Heb deze al.
Zie het net als een nieuwe telefoon of computer, kopen of wachten tot de volgende, want die zal wel weer wat verbeteringen hebben. Zo blijven we bezig.
Wel een fris en vernieuwend horloge, niet?
Mocht ik een FXD willen, zou deze wel mijn keuze zijn…
Één van m’n collega’s, Nacho, is ter plaatse in Florida (waar de officiële presentatie op dit moment is) en we hebben alvast wat ‘real life’ foto’s in een artikel geplaatst 【F】 Hot Take: The New Tudor Pelagos FXD "US Navy" In Black
Ach, vraag me af hoe gaaf een Tudor sub remake uiteindelijk echt is… denk dat iedereen die vintage subs van Tudor tof vindt, dat is echt iets unieks. Maar een tudor moderne sub is voor mij denk ik toch snel een soort van Steinhart hommage…
Het is voor iedereen in the end beter als Tudor lekker zijn eigen koers vaart en een echte 1-1 sub kopie er niet komt. Mijn inziens zou dat ook in een klap de doodsteek zijn voor zowel de pelagos als black bay range…
Mijn Franse collega denkt daar anders over…
Gaaf hoor! Ik zou ook voor de zwarte FXD gaan.
Nu nog in 39 mm maken, dan zou ik hem er wel bij willen hebben.
Ook met de fixed lugs?

Mijn Franse collega denkt daar anders over…
Moet die zich niet druk maken over de aankomende druivenoogst?

Ja, maar voor erbij.
Wel weer heel veel hetzelfde.
Dat wel,
Maar toch vind ik deze wel mooi.
Niet bijzonder genoeg voor de hele poppenkast die er nu aan te pas is gekomen, maar wel gewoon een mooie FXD.
Ik houd het bij de Pelagos 39 tot ik Explorer centjes heb.
Ik vind het nogal veel fuss voor een nieuw kleurtje. En dat dan presenteren als een hele nieuwe release. Wordt een beetje moe van die overmatige marketing.
Maar hij is wel tof

Moet die zich niet druk maken over de aankomende druivenoogst?
Nee, die maakt zich druk over alle foto’s die hij nog moet maken

Ik houd het bij de Pelagos 39 tot ik Explorer centjes heb.
Oei oei Robert, kijk uit wat je zegt. Voordat we zo weer het Tudor = poor man’s Rolex topic oprakelen

Oei oei Robert, kijk uit wat je zegt. Voordat we zo weer het Tudor = poor man’s Rolex topic oprakelen