De revival van de TUDOR Submariner!!

Stiekem had ik er meer van verwacht,
Ik zal eerder voor een Pelagos 39 gaan dan deze.

3 likes

Iedereen

1 like

Als de maat juist is en ze maken de bezel mooi dan wil ik er zeker en vast eentje

23 likes

Ik zat meer in de ‘we zullen wel zien’ modus.
En los van de poppenkast vind ik dit de mooiste FXD, met afstand.

5 likes

Geinig klokje maar ook een beetje Just another tudor

/care

1 like

Ik merk dat ik helemaal klaar ben met die opgeklopte bullshit. Het lijkt alsof ze ik weet niet wat tevoorschijn toveren, maar uiteindelijk gaat het gewoon om een nieuwe kleur van een bestaand model. Het doet voor mij echt afbreuk aan het merk. Komt misschien ook wel omdat ik een origineel uit 1990 heb. Wat mij betreft is dat voldoende.

9 likes

Mooi horloge, 42mm wel iets te groot. Tenzij je een behoorlijke pols hebt, blijft de Pelagos 39 duidelijk de voorkeur hebben.

Gewoon idd een hoop show voor een (kleine) update vd vorige Pelagos FXD (42mm). Misschien omdat ze met Swatch moesten vechten om aandacht de afgelopen dagen.

1 like

Helemaal mee eens. Beetje hetzelfde waarvan ik zo moe ben bij Omega, al vind ik horloges die ze in Mykonos hebben gepresenteerd laatst niet voor mij, vind ik ze wel uniek genoeg om een event voor te houden en laten ze genoeg nieuwe zien.

Dit Tudor event en de marketing is echt heel veel om niets/weinig vernieuwend

3 likes

Grappig merk dat Tudor

2 likes

Ja dit is heel gaaf, maar een remake hiervan is mijn inziens toch een beetje faux pas en gaat je niet het gevoel geven van die twee op de foto ben ik bang
,

Nee dat nooit maar een stevig modern binnenwerk met 5jaar garantie doet ook wel wat :stuck_out_tongue:

@Fate_Amenable_To_Change

18 likes

Nu stoppen met huilen en lekker een BB54 halen

Desnoods met mercedes mod

12 likes

Ik zit juist te wachten op de heruitgave van de Tudor Sub.
Niet een copy van de eerste Rolex.

10 likes

Dan moeten ze toch bij het zuster bedrijf zijn :sunglasses:

Tudor gaat dat nooit meer plaatsen op de dial.

5 likes

Zoals rolex die maakt? :see_no_evil:

Die gaat tudor niet maken. Die kast van de originele en de de kartel bezel was destijds van rolex.
Alleen de dial en het uurwerk en verschilde van de rolex.

De gebeden zijn allang verhoord door de black bay en in een modern jasje door allerhande pelagos modellen. Ok misschien krijgt de Black bay ze een keer een crownguard :nerd_face:

Ik snap oprecht niet dat dat niet gewoon geaccepteerd wordt. :sunglasses:

11 likes

Precies. De fanboys zullen moeten accepteren dat er geen tudor komt met Rolex onderdelen.

2 likes

Waarom neem je geen 14060 dan? Ben je er toch ook. Of wil je persé Tudor?

2 likes

Stel stampvoetende kleine kinderen, zo voelt dat soms.

• Als moderne Tudors je aanstaan: Koop er eentje.
  • Als vintage Tudors je aanstaan: Ga op jacht naar zo’n ding
  • Als Rolex duikers je aanstaan: Scoor dan zo’n ding
  • Als je het allemaal niks vindt, ja koop dan gewoon een Omega of zo.

Ik vind de huidige Black bay zonder crown guards juist zo lekker omdat die zulke heerlijke vintage skindiver-vibes heeft. Echt super tof. Crown guards zouden daar afbreuk aan doen, in mijn optiek, dus ik hoop van niet.

10 likes