De revival van de TUDOR Submariner!!

In vind het vooral jammer dat iedereen decreet foto’s gebruikt. Niks van de achterkant en om geen fatsoenlijke foto van die zwarte extra rubberen nato. Ook geen idee over de lengte van die band.

Hopelijk komen er snel wat echte reviews.

1 like

“Rowlekss…”

2 likes

:heart_eyes:

Hier ga ik van kwijlen :drooling_face:

24 likes

Denk dat de harde realiteit is dat er nooit een Tudor Submariner gaat komen. De Pelagos 39 is in de huidige collectie degene die wellicht het meest in de buurt komt.

4 likes

Ik zeg toch al jaren dat de Pelagos de moderne sub is. Hebben ze met deze release zelf ook nog eens duidelijk willen maken.

1 like

Nu snap ik de hele opzet van de release, de nieuwe FXD heeft blijkbaar toch iets wat un.iek is.

6 likes

:wink::hugs:

12 likes

Jeej, dan heb ik ook een dikke sub :grinning_face_with_smiling_eyes:

12 likes

Persoonlijk vind ik deze de mooiste uit de huidige collectie gevolgd door de BB54.

2 likes

De 54 op rubber :star_struck: die moet ik toch ook eens passen.
Maar deze P39 gaat nergens meer heen .

2 likes

Haha, tja. Ik vind dit ook nog steeds geweldig. Heb hem al sinds 2011. Let wel: dit is de midsize ref. 75090.

2 likes

Ik kan niet wennen aan de brush van de bezel inlay😬

4 likes

Tja vind ik juist weer heel tof.
Al zie je dit negen van de tien keer niet eens, hetzelfde met de sunburst wijzerplaat.

1 like

wie niet :innocent: :star_struck:

1 like

Het schijnt dat de mate van sunburst enorm verschilt per horloge. Dat is best wel opmerkelijk. Zou je niet verwachten bij hetzelfde modeljaar bij een model.

3 likes

Oke dat had ik ook nog niet eerder gehoord.

Dat schreef ik gisteren toevallig nog,
Wat ik ook doe, ik kan absoluut niks van sunburst ontdekken in de mijne

1 like

Haha Tja maar wist dus niet dat er daadwerkelijk verschil in zat. :thinking::thinking:

Geen enkele sunburst?

Ok. En wat zie je dan, glossy? Of matte?

1 like

Glossy met een hele fijne korrelstructuur

1 like