Zou er echt wel een beetje van balen als Tudor de Submariner opnieuw uit brengt, veel te vermakelijk dit topic
Ik doe mee! Hier zit ik ook wel op te wachten. Beste alternatief na de revival van de Submariner.
Bedankt, denk ik.
Hahaha, ja zou gewoon zonde zijn
Als ze dan weer zo’n circus om niks optuigen haak ik af.
Meen t , ik vind dit soort topics altijd leuk in de dagen voor een release. Mooi samen brainstormen over wat er gaat komen
Ja sowieso, ik ook hoor. Ik vond dat vroeger bij Apple ook altijd al leuk. Lekker op de bank zitten met pizza en de key-note kijken.
Als de kast en band maar van lichtere kleur zijn, vind de zwarte Pelagos 39 erg grauw…
precies dit.
koop gewoon een pelagos 39 of spaar door voor een sub
Ja vind ik ook. Maar ik denk dat blauw en titanium best goed kan werken, want hij de FXD staat het ook goed. Dat beetje kleur geeft het donkere titanium ook meteen een andere look.
Ik hoor in de wandelgangen van dit forum dat er toch een grote kans is dat de Submariner dit jaar op watches en wonders zijn hernieuwde intrede gaat maken.
Geloof je dat nou echt? Ik kan het mij niet voorstellen. Straks gaan alle mensen die druk aan het sparen zijn voor een Submariner toch maar voor het goedkopere alternatief. Dan snijden ze zichzelf toch in de vingers?
Reken vooral op heel veel goud/two tone bij Watches & Wonders. Niet alleen bij Tudor. Goud is het nieuwe staal.
Bij mijn AD stonden ze ook al te kijken van het aantal mensen die een aanbetaling deden voor de geruchtmakende Tudor Sub 2024. Gelukkig sta ik redelijk bovenaan.
Wie snijd wie nu in de vingers? Rolex verkoopt die Subs toch wel. En dan verkopen ze ook nog eens een Tudor Submariner. Win/win.
Hoe kan je precies aanbetalen op iets dat niet bestaat? Dat nemen ze toch nooit aan?
Als dat zo was, denk ik dat ze het assortiment wel wat meer afgestemd hadden op Rolex, want dan gaat Tudor door het dak denk ik… Maar ik denk wel dat er van hogerhand af wel wat restricties aan Tudor worden meegegeven. Dit omdat er dan altijd wel wat omzet van Rolex afgesnoept wordt.
Dat is vaker gedaan hoor. De AD wil ook alleen maar verkopen.
Ja tot dat het tij keert. En de modellen zichzelf niet meer verkopen. Dan móet Tudor wel iets uit de hoge hoed toveren om de sales een boost te geven. Want wees eerlijk, zo’n hype als bij de BB58 in 2018 hebben we daarna niet meer gehad. Niet bij de Ranger, niet bij de Pelagos 39 en al helemaal niet bij de Pro.
Wat een onzin. Wat verkopen ze je dan precies? Als ik nu bij Gassan binnenstap en ik vraag ze of ik alsjeblieft €1000 mag betalen voor een Tudor die heel misschien uitkomt dan krijg je met de mattenklopper.
En als hij vervolgens niet uitkomt? Dan ga je met hangende pootjes je €1000 euro weer ophalen of koop je dan toch maar een Longines die ze je door je strot proberen te duwen?
Je vergeet de Ceramic en de Chrono. Nu in mindere mate bij de BB54. Maar ik denk dat Corona ook het eea heeft aangejaagd. Mensen konden geen leuke dingen doen, dus gaan ze hun geld aan andere zaken uitgeven. Maar Rolex prijzen op de grijze markt zijn ook wat ingekakt. Dat komt ws ook omdat er minder vraag is.