De revival van de TUDOR Submariner!!

Ik verwacht sowieso een stalen versie van de Pelagos FXD chrono deze ronde. Die laten ze echt niet liggen.

Ja dat en dat. :joy: Ik weet nog in 2021, iedereen was er van overtuigd dat Tudor de Submariner opnieuw zou uitbrengen. De hele marketing rond de release stond ervoor in het teken. Meerdere HF’ers hadden een deposit geplaatst
 en toen bleek die Submariner de “Black-Bay Ceramic” te zijn (waar je nooit meer iemand over hebt gehoord).

1 like

Ja haha, hilarisch was dat :rofl:

1 like

Heren, die Sub gaat er écht niet komen.
Dit jaar niet en over 10 jaar ook niet (huilt in een hoekje).

Pcies
 ze zijn er al nl :upside_down_face:

37 likes

Dat is precies wat er niet gaat gebeuren. Pelagos betekent titanium, koolstofvezel of keramiek. Maar geen staal. Mark my words

2 likes

Alleen weinig in de conditie zoals de jouwe.

3 likes

En zo is het maar net!!!

7401272660dbc5ec8734aed329296037107c0c09_1_666x500

19 likes

Met de Chrono heb ik mij laten vertellen dat het gewoon productieproblemen waren met de wijzerplaat dat die maar niet in de winkels lag. Vind dat logischer dan dat er nou zo veel vraag naar was

Deze blijft dan ook toch wel bovenaan ieders lijstje zijn
 wat een mooi en strak exemplaar.

1 like

:heart_eyes:

1 like

Ik ook

Tudor Submariner reissue???

Never gonna happen

ja scherp, ik bedoelde natuurlijk de titanium versie :slight_smile:

1 like

Wat verstaan of verwachten jullie nu onder een heruitgave van een Tudor Submariner?

Een moderne versie is de Pelagos en een oude versie is de Black Bay. Of moet er persé Submariner op de dial staan?

1 like

Ik denk dat het mensen vooral hierom gaat inderdaad.
Pelagos 39 hier
 zie niet in waarom je dan nog een submariner zou maken :innocent:

3 likes

:heart_eyes:

1 like

Ik denk dat een BB Pro Polar een succes kan gaan worden als ze die uitbrengen. Lijkt me erg gaaf.

Als ze de Pelagos 39 in hetzelfde matte blauw maken als de FXD, is dat voor mij 100% de nieuwe Tudor Submariner. Fingers crossed!

3 likes

En dan ook meteen in staal ipv titanium.

Mooi spul, maar je ziet elk veegje in de oxidatielaag.

3 likes