De revival van de TUDOR Submariner!!

Min 3mm hoogte please

Maar liefst een BB54 BURGUNDYmet :rose: op de dial!
Waarom moet je Kolenschoppen als handen en polsen hebben om een burgundy versie te mogen kopen :see_no_evil::blush:

2 likes

Mag ik raden? :grin: :raised_hands:

7 likes

Spannend!

Die oude subs van tudor zijn echt watertandend lekker. :drooling_face:

1 like

Ho eens
Gaat t nu echt gebeuren !? :heart_eyes: :partying_face: :sunglasses: :raised_hands: :smiling_face:

2 likes

Ik mag het niet meer zeggen. :face_holding_back_tears: Maar ik denk het wel!! :grin: :raised_hands:

4 likes

Volgens mij is die persoon op de foto een berger in een helicopter. Dus zal wel een mn gmt worden ofzo.

8 likes

Morgen al!

We zien de Tudors wel weer in het blauw verschijnen tegen mooie prijsjes om die nieuwe op te pikken :+1::+1:

10 likes

Zulu time geeft het al wel een beetje weg inderdaad. Volgens mij zijn de GMT-masters van Rolex niet aan te slepen dus wellicht springen ze wat meer in dat gat, ben toch evengoed iedere keer weer benieuwd! :grin:

2 likes

Hey is het weer de tijd van het jaar??

5 likes

Hoist operator bedoel je :saluting_face:

1 like

In tegenstelling tot de gmt’s van tudor. Die kun je bij bosjes met korting kopen. :joy:

3 likes

Altijd fijn als er mensen zijn die kennis van zaken hebben. Dank!

Maar goed. Het zal een FXD GMT worden.

Helaas voor de liefhebbers van een Submariner.

5 likes

Ja, in die Black Bay versie vind ik dat ook niet de meest geslaagde uitvoering eerlijk gezegd.
Daarom zou het wel leuk zijn als ze met iets anders dan de zoveelste uitbreiding van de BB familie komen.

Of een blauwe Pelagos 39. :large_blue_circle:

3 likes

Een ana-digi Pelagos

4 likes

Gedurfd. :ok_hand: Niet eerder gehoord.

Een beetje als de Breitling Aerospace.

3 likes

11 likes

De meeste heli’s hebben maar net voldoende actieradius om 1 tijdzone te vliegen :joy:

9 likes

Ik keek vroeger altijd naar Airwolf en wat je zegt klopt dus gewoon niet.

Maar ik reken inderdaad ook op een FXD GMT.

6 likes