De revival van de TUDOR Submariner!!

Dat was bijna zo waarheidsgetrouw als MacGyver en the A Team. :face_with_peeking_eye:

1 like

Oh, echt?
Edit: nu doe je net of the A-team een fabeltje was.

2 likes

Helicopter In Flight Refueling (HIFR) kan tegenwoordig

image

2 likes

Toch niet dit?
TUDOR x Harrods 2024

3 likes

Tuurlijk niet. Harrods en MN, lekkere combi. :face_holding_back_tears:

Maar dan wel een MN Versie met GMT functie.

FXD MN 39. :joy:

1 like

:face_vomiting:

2 likes

Denk niet dat ze licht doen over een nieuw movement. Dus mijn gok is de originele 58 gmt in marine nationale kleuren. Blauw en wit.

En nee ze gaan niet een compleet nieuw model uitbrengen met 2 dagen hype van te voren

Of ze kunnen niet genoeg bb pro verkopen dus ze klappen er een blauwe dial in. En een ander kleurtje op de gmt wijzer ?

Of gewoon een blauwe bb54. Kan ook maar die Zulu hint he …

1 like

Nogal :joy:

Nee hoor, voelde super echt toen ik als 10-jarige voor de tv zat.

1 like

Vind de aanloop naar nieuw Tudor nieuws wel gaaf. Mooi merk en historie! Seiko en GS ook uiteraard maar daar wordt wel zo vaak iets uitgebracht dat de magie er soms een beetje vanaf is.

Hier zet ik ook m’n geld op in.

1 like

Hopelijk laten ze nu een keer die snowflake wijzer achterwegen. Dan ga ik serieus een tudor in de toekomst kopen maar die wijzer ik kan hem niet mooi vinden .
Ach het is maar een mening :joy::+1:t2:

De hele MN connectie is gebaseerd op een no date snowflake… zie ik dus niet snel gebeuren dat weg laten van de snowflake op een MN.
Zulu tijd is niet GMT gerelateerd maar lekker makkelijk om overal dezelfde tijd aan te kunnen houden en veel militair gebruikt in planning en uitvoering van operaties.
Zou mij niets verbazen als het gewoon een ander kleurtje fxd wordt (groen anybody?).

Zo gaaf als vroeger zullen ze helaas niet meer worden :crazy_face:

28 likes

No way

Kansloos

Ik verwacht een vierkante Black Bay, met groene wijzerplaat.

17 likes

Dat zou een verrassing zijn. Wordt waarschijnlijk weer zo’n sisser als vorig jaar.

1 like

39mm monochrome zou mooi zijn

6 likes

En dat is misschien maar goed ook :wink: prachtig horloge!

3 likes