De revival van de TUDOR Submariner!!

Ik vind de inlay niet zo mooi ontworpen. Verder natuurlijk best gaaf.

3 likes

Je bedoelt deze. :joy: dat blijft de mooiste.

24 likes

We zijn met 2! Gave variant en leuker dan de chrono’s imho :slight_smile:

5 likes

Daar valt niet tegen te discussieren :smiling_face_with_three_hearts: !

4 likes

Ja vind ze wel heel mooi, mijn verzameling is echter te klein voor een exoot zoals de FXD. Heb dan toch graag de optie voor metalen band.

Dit lijkt me vroeg oogsten ook wel haha:

2 likes

Eens. Ik had ook liever dots tussen de nummers gehad. Door die streepjes lijkt het alsof overal een 1 voor staat :sweat_smile:

1 like

Ik vind hem goed gelukt. De gewone FXD is al top maar dit is nog beter!:yum:

1 like

Als ze ze 39/40 hadden gemaakt had ik je gelijk gegeven. Mijn MN 21 heb ik na een jaar verkocht puur omdat ik hem niet graag/comfortabel droeg.

.
.
.
.

13 likes

Is heel geen FXD :wink:

Wel de mooiste Tudor.

Gr, Vigorelli

1 like

Marketing taal. :melting_face: :poop:

1 like

Toegegeven, 39mm met 40mm bezel was wel net wat beter geweest ipv de 41 met 42mm bezel nu. Maar ik draag mijn MN FXD graag zoals hij is, het stoort me zeker niet. Persoonlijk dus zoals altijd :slight_smile:

4 likes

https://www.tudorwatch.com/nl/watches/pelagos-fxd/m2542gxx7nu-0002

Faux patina had van mij niet gehoeven

Volgend jaar!! 2025. Dan komt de Tudor Submariner echt.

5 likes

Dat faux patina begint wel echt een baard te krijgen…… zo inspiratieloos.

Dat is toch veel beter

Met die feax patina overal op zijn ze niet meer onderscheidend vind ik, elk merk doet het tegenwoordig. De nieuwe tudor lijkt nu met een snelle blik toch ook op een bremont bijvoorbeeld

8 likes

Kun je met deze Tudor wél goed aan een touw, hangend onder een helikopter, naar verschillende tijdzones vliegen? Dat lukte met die gewone Pelagos niet zo goed.

14 likes

Is hem niet voor mij. Ik zou dan een model met springbars willen, niet die alleen Nato beugels

Geen release voor mij en vind de faux patina op eerste gezicht iets te. Vind het verder niet slecht bij het horloge passen en alle verschillende accenten in het horloge sluiten wel goed op elkaar aan.

Overal zeker geen slechte release en denk dat het een prima en niet geheel onlogische toevoeging tot de FXD lijn is en al helemaal niet met de MN link. Genoeg mensen het horloge helemaal fantastisch zullen vinden en waar dit helemaal in hun straatje past

1 like

Krijg net al van een goede vriend “Heel sick!!!” terug :sweat_smile:. Als hij een Tudor zou kopen, dan zou het deze zijn

1 like

Wat ik wel opvallend vind zijn de specificaties van het titanium. Tudor geeft op de website aan dat de kast van Grade 2 titanium is gemaakt, dat was al bekend. Maar het achterdeksel van Grade 5. :face_with_monocle:

4 likes

‘Als’ hij 1 zou kopen zou het deze zijn.

Maar ik neem aan dat hij gewoon een rolex koopt. :joy:

1 like