Hadden wel even mooi mogen uitlijnen die caseback
Valt tegen. Die faux patina leek me eerst niet zo heel heftig, maar op de site van Tudor is het me toch too much. Komt bij dat ik het hele FXD niks vind en 42 mm te groot is voor mijn kinderpolsen. Voor niks uitgekeken naar 12:00 uur… of nee 13:00 uur.
Haha, zeker niet.
Hij heeft best wat horloges, draagt ze graag maar gaat 50% van de tijd toch zonder horloge de deur uit. Heeft een quartz PRX voor zijn verloving gekocht, quartz Maurice Lacroix chrono, Steinhart 16710 homage, Casioak en wat andere quartz horloges nog.
Iemand die waarschijnlijk nooit meer dan 500 euro aan een horloge uit zal geven. Hij zal dat geld eerder aan een motor uitgeven en een goedkoper maar mooi horloge erbij.
Het was een fijne bijeenkomst. Tot volgend jaar allemaal!
Een Tudor Submariner gaat er nooit komen. Submariner is gekaapt door Rolex, de grote broer.
FXD is afkomstig van de heritage van tudor milsubs waarbij de pinnen werden vastgelast om de kans op verlies te verkleinen (icm strap van het elastiek van parachutes). niets nieuwe heritage dus.
We roepen duidelijk niet luid genoeg .
BB58 GMT pepsi zonder fauxtina en rivet band!
FXD in 39mm!
Tudor Sub voor @Petteflet !
bij een tudor MN vintage zitten ze niet vast gelast. bij een rolex milsub wel
Voor niks wakker gelegen
Ze hadden er wel een extra rubberen band bij mogen doen van mij. Net zoals bij de andere Pelagos FXDs
Geen succes
my bad dacht dat tudor hetzelfde deed bij de vroege 7922 tm 7928 submariners (degenen zonder MN gravure, die hadden ze pas vanaf de 7016)
Daar ben ik dus ook bang voor. Ooit de Pelagos 2-liner 42 mm. gehad maar (ook) te groot dus nu de 39 mm. naar volle tevredenheid.
Ja snap ik! P39 is gewoon top!
De FXD is typisch zo’n horloge wat ik super graag wil dragen, maar waar ik me bij neer moet leggen dat ik daar gewoon niet mee wegkom
Jij was toch die meneer die mij continu vertelde dat de maat echt wel meeviel en dat ik 'm makkelijk kon hebben op mijn smalle pols?
Potver Brickie…
Hoezo niet? Draagt niet te groot om je pols. Je kunt de maat prima hebben.