De revival van de TUDOR Submariner!!

Ja het is vaak ook een slecht idee om zoiets naast elkaar te zetten. :sweat_smile: Afzonderlijk van elkaar zijn ze allebei heel tof en hebben ze de perfecte maat. Maar niet naast elkaar!

1 like

Thanks, misschien persoonlijke voorkeur dan :sweat_smile:

Je bedoelt zoiets? :smile:

19 likes

Slecht idee dus. :melting_face:

11 likes

:scream: die Speedy ziet er echt minuscuul uit zo :smile:

1 like

En die PAM droeg dus helemaal niet zo groot he. :sweat_smile:

Ja dat is een Speedy Mini Professional. :sunglasses:

Beeld vertekende wel iets hoor… maar dit is wel realistisch!

3 likes

Viel toen ook niet mijn MN 21 uit de handen van @flowert

Lees gleed van de Nato band af … :sweat_smile:

Heeft het toch nog gewoon volgehouden. Blijkt wel weer dat die MN’s gemaakt zijn voor het avontuur. :sunglasses:

2 likes

Een van de zeldzame momenten dat een uurwerk over de vloer schoof.

2 likes

De nieuwe GMT lijkt wel een stuk dunner…

3 likes

Ja een hele 0,1mm tov de eerdere versies.

2 likes

Vintage mini sub in 32-33mm of 36mm scoren. Goedkoper dan nieuw waarschijnlijk en zeker zo gaaf!

3 likes

Van de persfoto’s werd ik wel enthousiast. Maar van de real-life foto’s is de gele tint niet echt mooi. Door de GMT bezel met de grote getallen is de bezel ook meer aanwezig, en dat icm met de diameter… ik pas.

1 like

Dat is door die BB54 ernaast. Valt best mee hoor :blush:

9 likes

Specs van de kast lijken aardig overeen te komen. Pelagos FXD 12.75mm en 12.80mm wordt gemeld op de site. Bij de Pelagos FXD GMT 12.70mm.

Vind het alleen echt onvoorstelbaar dat ze geen extra band bij de duurdere FXD GMT doen. 500 euro duurder en band minder kan echt niet. Had ook een rubberen banden optie bij moeten zitten. Vind het logo op de groene stoffen band redelijk uitgesproken.

2 likes

afbeelding

Haha ja, die gleed zo van die band af. :see_no_evil:
Wat voelde ik me daar toen kut over zeg.

Die had je toen echt pas één dag ofzo toch?

7 likes

Inderdaad. Een hulk Tudor!
Maar een Tudor submariner zou wel zeer welkom zijn. Jammer dat ze die niet gaan uitbrengen.

1 like

Dit is wel een METAS uurwerk, met een GMT complicatie. Dus ik vind het verschil in prijs vrij laag, daarbij lijkt de band van de GMT een stuk beter afgewerkt en met buckle waar ze vaak ook al €150,-/€200,- voor vragen. Dus ik vind de prijs juist scherp. Je ziet overigens ook nagenoeg niemand met die rubberen band… Dus… Even een andere blik erop.

2 likes

Denk dat Tudor dat echt niet meer gaat doen. Inmiddels zijn er genoeg modellen binnen de Pelagos en de Black Bay modellijnen in de Tudor line up die gebaseerd zijn op de Submariner, zowel vintage geïnspireerd als in een modern of militair/millspec jasje. Een reïncarnatie van de Tudor Submariner zou cannibalisme zijn en een groot deel zo niet de hele Black Bay en Pelagos lijn buitenspel zetten.

2 likes

Ja, je kan altijd blijven dromen en hopen! Een goede remake van de big blocks zou ik ook wel echt heel gaaf vinden

2 likes