Al is het maar een hulk, lapiz blauw of een rode bezel submariner om nog enigszins verschil te houden met de originele tudor sub.
Ja 36mm Tudor Sub is leuk inderdaad ik ga weer eens rondsnuffelen.
Driehoekige pijlvormige van de GMT wijzer is voor mij een win.
Streepjes tussen de uren op de bezel graag vervangen door puntjes ivm te druk.
En dan geheel in een blauwe pelagis lepelen a.u.b.
METAS of COSC van tudor … je kan er van uit gaan dan voor 99% je cosc uurwerk het zelfde aan kan als de metas.
Er is namelijk niets aan het uurwerk veranderd behalve dan dat ze die wel hebben opgestuurd om te laten testen op metas.
Ik vind het wel prima. Tis leuk om te hebben en het smoelt leuk maar volgens mij is het caliber compleet het zelfde. Of mis ik iets ?
Wat ik overigens mooi vindt dat velen uitkijken naar een sub release maar dat je voor deze prijs letterlijk een tudor Sub kan kopen met de gedaalde prijzen van de laatste tijd.
Ja maar.
Iedereen wil gewoon een verse nieuwe
Effies langs tempus. Just like new…
Ja zoiets. Maar hij heeft het overleefd.
Van sieraad naar tool vind ik > BB mono | Submariner | Pelagos. De bb mono is mooi maar mist een beetje de ruigheid van de submariner,
De Pelagos is dan weer het complete tegenovergestelde en mist een beetje het sieraad van de submariner. Maar komt wel wat dichterbij een no date … misschien een 14060 ?
Beide zijn een goed alternatief. Maar de balans van de sub? … tsja. Dus dan maar een vintage kopen
Is hier wat over bekend? Informatie of anders rumoer re een mogelijke release date? Ik kan me niet voorstellen dat deze niet ergens op de roadmap staat?
Ieder jaar blijven wij de hoop houden.
De BB58 is in 2018 gereleased. Daarna volgende een paar jaar van flinke hype en prijzen iets boven list.
Het model is volgend jaar 7 jaar oud. Dat is toch wel tijd voor een update?
Ik dacht aan de verhoudingen op die foto te zien dat het een BB58 was. Geen idee of dat klopt.
BB 41mm monochrome:
BB58 monochrome:?
Dat zou heel tof zijn!
Maar die “patina” op de nieuwe FXD is weer zo jammer hè.
Uw punt?
Simply the best
Dat, in tegenstelling tot die natte scheet die die GMT bleek te zijn, is of was een fantastisch horloge. Echt mega gaaf. Ik vind het bij launch maar een vreemd ding, maar oh, wat is dat een houdbaar en distinct ontwerp.
Volgens mij is je account gehacked