De Rijke and Co

Laurens is een zeer benaderbare kerel. Houdt van mooie dingen en máákt mooie dingen :wink:

2 likes

Gaaf is ie wel!

10 likes

Ik m aan de ene kant heel gaaf en aan de andere kant. Beetje kinderachtig :sweat_smile:

3 likes

Solid lugs beperken trouwens gigantisch qua opties met bandjes.

1 like

= praten

Het is een soort van Tudor FXD.

Wellicht ook voor de Franse marine ontwikkeld.

2 likes

In een oplage van 25, met maanfase en Nijntje…
Mooi verhaal :rofl:

Mwah… Met een handje vol mooie perlon bandjes in verschillende kleuren kan je een hoop kanten op met deze.

Perlon is niet goed voor kastbodems…

1 like

Dat de beugels kunnen verdraaien ten opzichte van de kroon lijkt me irritant. Bij het dragen zal dit verdraaien ook gebeuren en dan lees je de tijd verkeerd af.

Een horloge moeten in één oogopslag af te lezen zijn.

Qua idee EN prijs zit dit enigszins in Alain Silberstein-territorium. Zuurstokkleuren en kinderlijkheid - maar dan zo kostbaar mogelijk uitgevoerd; wat in eerste instantie niet opvalt. Silberstein emailleert veel, wat je echt moet weten als je het ziet.

Zeker voor deze De Rijke - O wee als je er ooit weer van af wilt, en er meer dan enkele honderden euri voor terug verwacht…

1 like

Leuk horloge!

Als dit de smaak van je vrouw is kopen! Maar voor 3k+ is ze misschien ook wel blij met een Cartier tank? Dat vind ik persoonlijk wel veel meer stijl/horloge voor het geld.

1 like

Ik vind het echt een heel kick horloge. Ja het is niet goedkoop, maar wel origineel en door een vakman gemaakt.

2 likes

Ja maar dat is dan weer een merk dat ik niet snel zou kopen. Dit is een NL horloge zonder al te opzichtige merken. Daar hoyd ik meer van

1 like

Mooi hoe dit ding dan toch weer een beetje marmiet is hier. :laughing:

Ik vind het een schitterend ding en als 3k voor mij kadootjes budget zou zijn zou ik het absoluut doen. :grin:

Hartstikke leuk horloge en nu inderdaad uitverkocht. Heb nog even getwijfeld - leek me leuk om een tijdje te dragen en dan weer aan iemand anders te gunnen.

Er zijn overigens hele volksstammen fan van ‘Miffy’! Ik eet weleens in een zaakje naast de Nijntje winkel en er staat echt om de haverklap een (meestal Aziatische) toerist een foto te maken.

Ik las de hele tijd Milfy… Vond dat konijn al zo gek…

3 likes

Het is prijzig, maar aan de andere kant: het is een vrij uniek horloge dat je nergens anders ziet, want het heeft Nijntje én moonphase, en daar betaal je voor. Als je het geld overhebt voor die twee kenmerken zou ik het zeker doen. Ik zie hierboven Nomos aangeraden worden, maar die heeft geen Miffy, dus dat is geen alternatief.
Laat je niet afschrikken door “verliest waarde” of “veel geld voor het uurwerk”, want het gaat om Miffy. Ik neem niet aan dat je het alweer snel in de verkoop gooit.

Ik vind het een heel leuk horloge.

2 likes

Je lijkt wel een wijf!

Ik vind hem top trouwens. Nijntje in en op de maan, wat wil je nog meer?