De Rikketik VLOG

Goedenavond waarde forumleden!

Zoals eerder aangekondigd hebben Robin, Julius (camera & geluid) en ikzelf vorige week op de Rikketik een vlog opgenomen. Afgelopen week zijn we druk bezig geweest met het selecteren en monteren van de opnames, en hebben we de volgende video gemaakt! Wij zijn er tevreden over het resultaat, en we zijn erg benieuwd naar jullie reactie!!! Veel kijkplezier!!!

Daarnaast nog een klein verzoek om jezelf te abonneren op het kanaal TGVG van Julius, zodat hij boven de 1000 abonnees komt zodat hij diverse voordelen behoud bij Youtube! Julius heeft geheel vrijwillig de filmopnames gemaakt, en alle fragmenten in elkaar gezet, dus het zou mooi zijn als we hem aan een aantal extra abonnees kunnen helpen :blush:

Met vriendelijke groet,
Koen

88 likes

Ah leuk, vroeg me al af hoe het er aan toe ging. Dan geeft zo een vlog toch wel een goed beeld.

1 like

Hartstikke mooi Koen! :ok_hand: Geabonneerd! :slightly_smiling_face:

2 likes

Tof! Zo toch wel een aardige indruk kunnen krijgen van de beurs! Kun je zo niet eens bij Dumet of Ketelaars Timepieces gaan vloggen…lijkt me zeer interessant beeldmateriaal. Goed bezig!

4 likes

Mooi initiatief!

Zo komen er interessante verhalen naar voren die je misschien niet als kijkend bezoeker krijgt.

1 like

Heel leuk om te zien en goed gedaan. :+1:t3:

1 like

Dumet al gespot op de vlog :sunglasses:

Leuk om te zien!

3 likes

Nog niet helemaal gezien, de rest bekijk ik morgen😄
Maar een erg leuk initiatief @koen :+1:t2:

Is Julius trouwens nog geen lid vh forum!?:thinking:

1 like

Mijn beste,

Formidabele Horloge TV. :tv:
(Nu even een snelle impressie opgedaan, morgen uitgebreid kijken)
Dank voor het delen!!

En voor straks: “Buona Notte" en morgen gezond weer op.:first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

4 likes

Leuke vlog heren. Het begint bij mij nu wel te kriebelen om het een keer zelf te bezoeken. Daarmee is het oorspronkelijke doel van de video bereikt.

2 likes

Ziet er goed uit. Bedankt voor de tip en het rapportage werk! Morgen eens rustig kijken. :+1:

1 like

Toegevoegd! Ik kijk morgen even!

1 like

Spreek je Squale echt uit als Skwaale?

Best leuk filmpje geworden!

1 like

Volgens mij wat minder oer-Hollands Skwaaaluh maar meer Skwoa-lie op z’n Engels.

2 likes

Niet sk-weeeel? :grin:

1 like

Het is een Italiaans merk :sweat_smile: Dus Skwaale lijkt me dan correct.

3 likes

Even ingevoerd in Google translate. De Fransen gaan voor een soort ‘Skwelle’ met een duidelijke ‘e’ en de Italianen voor ‘Skoe-waa-lee’ (maar dan vloeiend als één lettergreep).

1 like

Leuke vlog. Misschien toch maar een keer naar de Rikketik gaan.

1 like

Leuk verslag! Dank voor het maken.

1 like

Squale is afgeleid van Squalo (Lat. Haai), vandaar ook de haai in het logo…

1 like