De Rikketik VLOG

image

Dat is al eens gebeurd… :slight_smile:

1 like

Dan heb ik denk ik toch een andere Vlog gezien :rofl::rofl::rofl:
Dat zegt overigens niets over de Vlog van Koen. Ik heb met plezier gekeken,

2 likes

Mooi, met veel plezier gekeken.

Een hoop bekende gezichten en cameo’s zoals de rug van @Arie_Kabaalstra.

1 like

prachtig
zeer leuk om naar te kijken

1 like

Leuk filmpje :slight_smile: Volgende keer een 4d-ervaring met geurcapsules?

2 likes

20u in de baas zijn tijd aan de rikketik werken… man man…

Maar dank voor het delen.

Als tip: probeer tijdens het filmen van horloges wel even goed te focussen op het horloge.

2 likes

Mijn tip: neem even en extern (richt)microfoontje mee de volgende keer. In die orkaan van geluid (het lijkt nondeju Ballorig wel) is het wat lastig om de geïnterviewden goed te horen.

8 likes

Dat was bij voormalig staatsbedrijven heel normaal, bij de PTT en NS had je gigantisch veel mensen met vage taakomschrijvingen. Die zaten dan te wachten tot er iets zou gaan gebeuren wat nooit gebeurde. Just in case. Dus vulden ze hun dag met sjoel competities, muziek maken of andere gekkigheid. Mijn schoonvader had bij de PTT een collega die op zijn werk horloges voor klanten een complete service gaf. Of anderen die met een oud opslag vat een clandestien tankstation bedreven.

Vraag het eens aan aan zo’n oldtimer, de mooiste verhalen, gegarandeerd!

4 likes

Over belastinggeld verspilling. En die lui zijn op een eindloon regeling (en dat loon lag al 30% boven marktconform, zeker dat van werknemers met een MAVO en drie danslessen) nu met pensioen. In Spanje. Mooi man.

7 likes

Dat zijn overigens in sommige gevallen dezelfde mensen die met droge ogen beweren dat ze het land weer hebben “opgebouwd”…

4 likes

Mooie vlog jongens !! Leuk om naar te kijken

1 like

Leuke vlog, bedankt voor het delen!

1 like

Fijn verslag! Zo toch een impressie gekregen van het evenement. Misschien ook maar eens een keer gaan kijken. Bedankt!:thumbsup:

1 like

:joy: Heerlijk denigrerend weer dit.

Ik had bijna mijn Kopi Luwak over mijn gouden blazer gespuwd vanaf mijn unieke Timothy Oulton fauteuil… of zoiets.

7 likes

Ho ho, ik specificeer slechts een deel van het personeelsbestand :sunglasses:. Bij dergelijke organisaties wordt doorgaans met name in de lagere functies (en helemaal bovenin) buitensporig overbetaald ten opzichte van het bedrijfsleven. Toen ik nog recruiter was hadden we op de afdeling een AED klaar staan voor als er sollicitanten kwamen van Rijkswaterstaat, nutsbedrijven, de NS etc. :joy:

4 likes

Leuk filmpje, benieuwd of er een vervolg komt.

1 like

Erg leuk Koen (en collega’s) :+1: Mooie impressie van hoe de Rikketik eruit ziet en ook opvallend hoeveel waar sommige verkopers meenemen.

1 like

Mijn beste,

Zojuist de video nog eens op mijn gemak bekeken.
En, “eerlijk is eerlijk” ik vind het een geslaagde sfeer-impressie met oog voor de nodige informatie!!
Leuk en interessant gesprek ook met die meneer er zijn scheeps-chronometer!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

2 likes

Leuk filmpje!

Enne…wat moest die Laco beobachtungsuhr opbrengen :sunglasses:

1 like

Zeer geslaagde video! Chapeau! :grin::+1:

1 like