De Rikketik VLOG

Inmiddels gekeken en aantal abonnees op 704 gezet. Leuk filmpje. En toch wel een aardige beurs denk ik.

Spruitjes lucht (vooroordeel) is hiermee wat weggetrokken wat mij betreft. :wink:
Dus ik wil toch eens gaan kijken.

Had ook eerst last van verstaanbaarheid van de geintervieuwden door achtergrondgeluid. Mijn vrouw klaagde dat ik de tablet veel te hard ging zetten. :sweat_smile:

Maar dat was op de tablet. Geluid (en beeld) was ineens opmerkelijk goed op mijn pc met audio set.
Bedankt nogmaals! :+1:

1 like

Leuke Vlog mannen, ik zag jullie nog wel een aantal keer aan het werk maar kom de volgende keer maar gedag zeggen aan de stand!

1 like

Abonnee erbij!
Vanavond maar eens even uitgebreid voor gaan zitten…

1 like

Erg leuk gemaakt :slight_smile:

Ontspannen en toch professioneel.

1 like

Met plezier naar gekeken en ik heb me inmiddels geabonneerd (nummer zevenhonderdzoveel).

1 like

Leuke sfeerimpressie, geen idee of het ook wel wat voor mij is maar ga zeker een keer kijken.

Wat mij opvalt is dat het filmpje nogal internationaal georiĆ«nteerd is vanwege de titel. En voor de Engelstaligen lijkt het mij wat lastig om Nederlands goed te kunnen volgen…
Verder prima en als al aangegeven het geluid zou beter kunnen.

1 like

Het is juist leuk om eens een Nederlandstalig filmpje te zien, Engelse content is er al genoeg…

Edit: Never mind, je commentaar niet goed gelezen…

2 likes

Bij deze zinsnede flikkerde ik ook al bijna van mijn stoel af. Ik hoop dat de beste man bedoelde dat hij 20 uur in de week langer op zijn werk bleef om dit te doen…maar dat zal wel niet.

Ik denk dat het iemand is die ā€˜op de post’ zit, zoals ze daar zeggen, en alleen maar in actie hoeft te komen bij calamiteiten. Nu begrijp ik ook waarom de website van de Rikketik door een werknemer van ProRail is gebouwd. Toch ook maar eens solliciteren daar, betaald internetten of een doctoraal studie doen is ook wel leuk.

6 likes

mooi filmpje geworden, fijn gemonteerd en lekker om weg te kijken super initiatief

1 like

Heel leuk, ik kijk al uit naar de volgende editie!

1 like