De shortlist voor 2022: de half jaar update

Op dit moment staan deze op de shortlist

19 likes

Je brengt me op ideeen. :thinking:

1 like

Deze twee staan nu het hoogst op het lijstje:

Alleen een beetje bang dat ze wat in het vaarwater zitten van wat ik al heb.

Daarnaast jeukt een JLC Polaris Mariner soms. Maar ik weet nog steeds niet of ik daar blijer van ga worden dan van mijn Date, die er dan uit zou gaan:

16 likes

Rolex Cellini Danaos.


Wie?

5 likes

Deze staat al geruime tijd op het lijstje. Hopelijk komt er dit jaar eentje voorbij tegen de juiste prijs :crossed_fingers:t2:

9 likes

Ik hoop stiekem op een niet-duiker die me kan blijven boeien… hopelijk gaat dat lukken, zelf al aan het gluren geweest maar alle tips zijn welkom natuurlijk!

Ow ja, het motto voor '22 is “Go Green!” :green_heart:

20 likes

Die Globemaster is fraai zeg!

1 like

Een hele ‘shorte’ list…

6 likes

Ik mis bij die Serica - wat ik verder een prachthorloge vind - nog steeds de merknaam op de wijzerplaat, direct onder de 12.
Maar goed, ik heb er tóch de euro’s niet voor…:grin::laughing:

2 likes

Ik zou wel graag een mooie Seiko Regatta willen in 2022.

11 likes

+45/-35 :neutral_face:

Dat wordt em niet.

Deze staat ook hoog op het verlanglijstje:

11 likes

Onelist;

16 likes

Ik ga voor één van de stukken van mijn shortlist is het plan.

Heb een weddenschap met @pasd om dit jaar een 3-piece collectie te doen. Ik kan er nog 1 kopen, hij is al vol na de aankoop van een toffe Squale net!

2 likes

Is de Bucherer Pseudo Limited Moeilijk te verkrijgen edition. Bullshit allemaal natuurlijk. Maar inderdaad, heeeeel leuk.

Alvast deze 2. Kleuren en vormen = win

Verder moet ik nog steeds eens een Rolex duiker (gehad?) hebben. Die stap overgeslagen.

Verder zien we wel. Ik ben nogal (te) impulsief

14 likes

Momenteel staat dit op de wishlist voor 2022. Dat kan binnenkort zomaar weer anders zijn trouwens…

16 likes

Die JLC :ok_hand::ok_hand::ok_hand::ok_hand::ok_hand:

1 like

De 36mm explorer (incoming)… wat verder nog in 2022 is en blijft een verassing voor jullie maar ook voor mezelf :sweat_smile:

17 likes


De IWC pilot chrono 41 is van m’n shortlist af sinds de F1 in Abu Dabi. Teveel associaties met Toto. :laughing:

17 likes