Zonde! Ben erg tevreden met mijn Invicta, als je deze gaat slopen dan kom ik hem wel ophalen!
Op zich mooi maar wel een beetje een saai, weinig uitgesproken en iets te rustig model wat mij betreft.
Nou, ik heb die van @John85 vroeger wel eens van Watch2Day gevist en met winst op Marktplaats gekieperd. Een paar keer.
Poeh. Huulân.
Hahaha. Voor 12 euro en een zak trekdrop wil ik hem wel van je overnemen. Gewoon om mee te shinen als ik met @HanDavinci op stap ben.
Jij blijft maar thuis met die ongein.
Nee.
Ik wil dat niet eens binnen de grenzen van mijn wijk hebben, laat staan in huis.
Voor mij op het moment een beetje het genre wat ik kan/wil betalen. Eerst een ander huis kopen, daarna dure klokjes.
Gaat morgen sowieso Invicta dragen.
Rechter: u eist een contactverbod voor die rare gek met die Rolexen en Bombay Specials?
Eiser: jazeker, ik voel altijd de klemmende aanwezigheid van stippen-Natoâs.
Rechter: afgewezen.
Dit is hoe ik impliciet ben veroordeeld tot het dragen van Invictaâs. Ach, het werkt zelfs beter dan een contactverbod.
5x ⏠12 is akkoord
17 jaar geleden kocht ik een Breil, in Italie (Milaan) eerlijk is eerlijk dat ding is onverwoestbaar en bij de niet horlogekenners tot op de dag van vandaag nog altijd erg gewaardeerd qua looksâŠ
Laat ik een poging doen om mensen die Invicta als het gedrocht van de horlogerie over te halen naar andere merkenâŠ
Zo slecht zijn deze toch nietâŠ
Die derde en die vijfde hoef je mij niet eens cadeau te doen, maar de andere drie horloges zijn best leuk spul.
Die chrono met zilveren dial vind ik wel te pruimen. Die laatste is een âacquired tasteâ zal ik maar zeggenâŠ
Google:
âVerworven smaak (letterlijke vertaling van het Engelse acquired taste) is een smaak die aanvankelijk meestal als onaangenaam wordt ervaren en pas na enige gewenning gewaardeerd wordt.â
Ik zit nog in de eerste fase . Ik denk niet dat ik ooit in de tweede fase kom met dit specifieke horloge
Als goed is staan ze daar ook samen met die andere merken die in hun bezit zijn. Ben benieuwd waar zij mee komen.
Ow? Ik sta zelf niet stil bij dat systeem. Ik probeer er gewoon een leuke tijd van te maken. Horloges hebben, sparen, is een super gave hobby!