De slechtste mode-/horlogemerken

Zonde! Ben erg tevreden met mijn Invicta, als je deze gaat slopen dan kom ik hem wel ophalen! :joy:

3 likes

Is ook niks mis mee kocht een paar maanden geleden nog een voor me vrouw best mooi hoor!

3 likes

Op zich mooi maar wel een beetje een saai, weinig uitgesproken en iets te rustig model wat mij betreft.

Nou, ik heb die van @John85 vroeger wel eens van Watch2Day gevist en met winst op Marktplaats gekieperd. Een paar keer.

Poeh. Huul’n.

2 likes

@anon50762135 nostalgie dus dit klokje voor jou ik zeg doen :ok_hand::joy:

2 likes

Hahaha. Voor 12 euro en een zak trekdrop wil ik hem wel van je overnemen. Gewoon om mee te shinen als ik met @HanDavinci op stap ben.

image

4 likes

Jij blijft maar thuis met die ongein.

3 likes

@HanDavinci kan jij hem niet op pimpen ? :joy:

2 likes

Nee.

Ik wil dat niet eens binnen de grenzen van mijn wijk hebben, laat staan in huis.

2 likes

Voor mij op het moment een beetje het genre wat ik kan/wil betalen. :joy: Eerst een ander huis kopen, daarna dure klokjes.

Gaat morgen sowieso Invicta dragen.

1 like

Rechter: u eist een contactverbod voor die rare gek met die Rolexen en Bombay Specials?
Eiser: jazeker, ik voel altijd de klemmende aanwezigheid van stippen-Nato’s.
Rechter: afgewezen.

Dit is hoe ik impliciet ben veroordeeld tot het dragen van Invicta’s. Ach, het werkt zelfs beter dan een contactverbod.

1 like

:sob::cry:

1 like

5x € 12 is akkoord :joy:

17 jaar geleden kocht ik een Breil, in Italie (Milaan) eerlijk is eerlijk dat ding is onverwoestbaar en bij de niet horlogekenners tot op de dag van vandaag nog altijd erg gewaardeerd qua looks

1 like

Laat ik een poging doen om mensen die Invicta als het gedrocht van de horlogerie over te halen naar andere merken

Zo slecht zijn deze toch niet

5 likes

tenor

Die derde en die vijfde hoef je mij niet eens cadeau te doen, maar de andere drie horloges zijn best leuk spul. :slight_smile:

2 likes

Die chrono met zilveren dial vind ik wel te pruimen. Die laatste is een “acquired taste” zal ik maar zeggen

3 likes

Google:
“Verworven smaak (letterlijke vertaling van het Engelse acquired taste) is een smaak die aanvankelijk meestal als onaangenaam wordt ervaren en pas na enige gewenning gewaardeerd wordt.”

Ik zit nog in de eerste fase :wink:. Ik denk niet dat ik ooit in de tweede fase kom met dit specifieke horloge :wink:

2 likes

Als goed is staan ze daar ook samen met die andere merken die in hun bezit zijn. Ben benieuwd waar zij mee komen. :innocent:

1 like

Ow? :sweat_smile: Ik sta zelf niet stil bij dat systeem. Ik probeer er gewoon een leuke tijd van te maken. Horloges hebben, sparen, is een super gave hobby! :smiley:

3 likes