De smartwatch HOT OR NOT?

Beste horloge liefhebbers,

Vandaag een smartwatch aangeschaft ( Samsung Galaxy 46mm )

Toch grappig om een smartwatch bij de collectie te hebben, maar wat vinden jullie is dit voor jou een “echt” horloge of niet?

hij bevalt tot nu toe prima trouwens :smile: :smile: :zap: :zap:

8 likes

27 likes

Hij zit om je pols en er is een optie om de tijd aan te geven. Daar stopt de gelijkenis wel.

6 likes

Nee

4 likes

Dan liever zonder horloge :roll_eyes:

5 likes

Het grote probleem gaat worden dat je je echte horloges gaat missen, en redelijkerwijs kun je er maar 1 tegelijjk dragen…

…en dan die diameter. Ik heb 17 cm polsen…

2 likes

Voor mij valt het onder de categorie horloge… zit om de pols en geeft de tijd weer.

Snap er de leuk ook wel van :nerd_face:

Maar mijn Apple watch heeft toch uiteindelijk het veld geruimd toen de leuk er af was :smile:

3 likes

Ideaal voor sporten en/of mail etc zien op je pols.

Maar verder net zo ziel-loos als quartz imo.

Heb hem ook gehad trouwens :grin:

Not

Nee.

2 likes

Geen enkele behoefte aan.

  • HOT :fire:
  • NOT :snowflake:

0 stemmers

Polletje dan maar. Voor mij :snowflake:.

1 like

Smart Watch is de verkeerde naam. Het is een Wrist GSM Display :joy:

Functioneel heeft zo’n ding zeker aantrekkelijke kanten, maar ik kan het niet combineren met mijn horloge tic.

3 likes

ik vond het eerst ook grote onzin zo’n smart watch maar toch wat gadget gevoelig dus ik dacht laten we het eens proberen… je kan er wel een klassieke wijzerplaat op programmeren, voelt net echt :rofl: :rofl:

Ik smartwatches niet in dezelfde categorie vallen als (pols)horloges. Net als dat er een onderscheid is tussen zakhorloge en polshorloges is dat er ook bij smartwatches. Het is gewoon iets heel anders.

1 like

Een smartwatch is niet tijdloos. Dat is volgens mij ook niet mogelijk. Daar zorgt het woord ‘smart’ voor. Wat vandaag de dag als ‘smart’ word gezien is straks niet meer smart.
Dus, m.i is een smartwatch geen horloge, het heeft een tijdsaanduiding en that’s it.

1 like

Hot is het not, maar de Apple Watch vind ik wel prettig voor tijdens het sporten.

Zodra thuis zsm weer wisselen. Dat dan weer wel :wink:

Ik vind hem wel leuk. :+1:

Dat heeft mijn laptop ook en mijn GSM en mijn magnetron. Maar dat zijn allemaal geen horloges. Een tijdsaanduiding op zichzelf zegt dus niet zo veel inderdaad.

Ik heb hem zelf ook, vooral voor het sporten, maar betrap mezelf er ook wel eens op dat hij dan een paar dagen om blijft😬

1 like