De smartwatch HOT OR NOT?

Niet mijn ding maar zie ze erg veel en vind het allemaal prima (zou wat zijn als ik dat niet vind :grin:)

Ik heb een Samsung S3 geprobeerd maar ik vond het niks en heb hem na 2 dagen aan mijn moeder gegeven.

:+1:

1 like

Zie je mij lachen?

1 like

Dit is hetzelfde als op een Land Rover forum te vragen of Porsche ook een leuke terreinwagen kan produceren!??

2 likes

Heb een Apple Watch en die is heel handig voor het sporten. Ook voor notificaties handig, maar voor de rest een leuke gadget.

ik kon het gros van de reacties al weten natuurlijk maar dat kan een topic wellicht ook leuk maken toch :wink:

2 likes

Als we gaan vergelijken:

Stel, er wordt een mechanisch horloge uitgebracht voor rond de € 200,-. Model is leuk, maar er wordt erbij verteld dat ie na 2,5 a 3 jaar weggegooid kan worden, omdat ie dan niet meer goed werkt. Zou je 'm kopen?

Misschien is het wat voor een bepaalde activiteit of doel (bv sporten). Na het sporten weer snel een “normaal” horloge om.

3 likes

:slight_smile: waar zit de ziel in een mechanisch horloge?

2 likes

Niks voor mij, wanneer een batterijtje 3 jaar meegaat, denk ik er nog’s over…

1 like

Ik ben een beetje huiverig aan de Apple Watch (oid) te beginnen, ben genoeg nerd om wellicht te zeggen “Leuk! Die blijf ik voorlopig dragen.” en dan heb ik een serieus probleem met mijn horlogeverslaving. Ga ik dus niet doen.

PS Gebruik wel een soort van smartwatch op de golfbaan, da’s dan wel weer handig. :sunglasses:

#MeToo

2 likes

Nee! Een smart-watch is eigenlijk een mini-computertje dat toevallig op je pols past. Voor mij gelijk aan een fietscomputer :roll_eyes: totaal niets met horloges te maken. Maar ik zeg niet dat ik het niets vind… Kan best handig zijn, maar heeft niets met een horloge te maken

3 likes

Goeie vraag. Die zit niet in het horloge maar tussen de oren :yum:

Voor mij zijn het geen horloges. Het hoge “gadget-gehalte” spreekt me wel aan. Dat leidt vervolgens tot aanschaf, maar na een tijdje verdwijnen ze uiteindelijk toch weer. Vanwege voornoemde reden schaf ik ze dan ook niet meer aan.

Volg je eigen pad hierin, als je ze leuk vind…

Ik heb zelf een Huawei smart watch. Maar draag deze alleen tijdens het sporten. En gebruik het als wekker😅
Maar ik vind het geen echt horloge en dus doe ik hem nooit een hele dag om.

Daar ben ik te lui voor. Ik golf, foooore:beers:

Loop je overigens wel tegen de 8km met een tas van 12kg op de rug, heuvel op, heuvel af, … en geconcentreerd ballen het bos in meppen! Is ook een sport. :sunglasses:

1 like

De looks van de kast van de Samsung vind ik best fraai :+1:

Zelf heb ik de volgende Frederique constant:

Fijne van deze hybride is dat deze lang meegaat qua batterij, nadeel is dat er weinig tot geen functies op zitten. Er is alleen een stappenteller. FC heeft nog wel meer fraaie hybride smartwatches.

2 likes

mooi klokkie zeg!

1 like

Het geeft de tijd aan, en loopt exact op tijd. Ziet er mooi uit. Hot.

Hersendood ding zo’n smartwatch. Vernietigen die handel.
giphy

Even zonder grappen, ik denk dat een smartwatch niks met de horlogehobby te maken heeft. Ik zal er vast een gekocht hebben als ik niets zou hebben met “normale” horloges, omdat ik wel van tech hou, maar ik vind ze stom.

3 likes