De smartwatch HOT OR NOT?

:rofl::joy:
Goed plaatje erbij!

1 like

Vertel je dat ook even aan al die I-phone gebruikers die bij de aankondiging van een nieuw model hun slaapmatje al uitrollen voor de deur van de winkel?

1 like

Nou, het zijn juist de Iphones die het langst worden ondersteund.

Dat weerhoudt de “nerds” niet om elke keer het nieuwste model te kopen.
toch?

Nee, al was het wekelijks.

Nope.
Een mobieltje om je pols, maar geen horloge.

2 likes

Kreeg je er ook lanceercodes bij :flushed::flushed:

1 like

Trouwens, als je smart-watch hot wordt is er iets mis met de batterij.

:astonished:

:wink:

1 like

Grappig dat je dat zegt: toen ik het plaatje zag moest ik direct aan NASA denken :grinning:

1 like

Leuke gadget, mijns inziens geen horloge. Geen horlogerie!

@anon50762135 heeft een smartwatch. Kortom: ontegenzeggelijk hot! :fire:

1 like

Laat staan haute horlogerie.

I’m too sexy for my shirt.

2 likes

Wat mij betreft wel.

Maar tja, ik was er ook 1 die zo een IR afstandbedieningshorloge helemaal gaaf vond toen ik klein was.
En later die databank horloges. En nog wat later een hele meute ABC horloges gehad.

En dan hebben we t nog niet over die onnavolgbare LED horloges, waar je voor je klaar bent met tellen t lichtje alweer uit is :upside_down_face:

Nog zo n rariteit, n fietscomputer die je met n adapter om je pols kunt slingeren.

https://images.app.goo.gl/8FwaB7bSNJb78x6h8

Tja, ik ben er zo 1 die zo lang t om de pols kan en de tijd weer kan geven, t n horloge noemt :sweat_smile:

10 likes

Je hebt gelijk. Laat ik m’n twee 9F horloges maar weglazeren. Kutspul.

Niet echt. In mijn optiek moeten horloges autonoom functioneren, dat wil zeggen autonoom tijd meten en weergeven.

Op het moment dat het een telefoon nodig heeft om context en informatie te krijgen, inclusief het synchroniseren van tijd, is het een telefoon-accessoire.

Zo weet ik ook niet of mijn Citizen Promaster Sky een horloge is. Het ontvangt tijd via radiogolven.

Gebazel over de"ziel" van mechaniekjes, daar heb ik geen geduld voor. Dat dan weer niet.

2 likes

Denk er precies zo over , ik zie het als een verlengstuk van je telefoon maar heeft in de verste verte niks met een horloge te maken.

1 like

Not.

Ik vind hem handig om tijdens zakelijke vergaderingen op de hoogte gehouden te kunnen worden over andere zaken. Maar voor de rest vind ik hem vrij lomp en groot, vind het opladen ook wel erg vervelend en tegenvallen hoe vaak dit moet. Heb dezelfde als TS nu ruim 2 jaar.

Beslist niet, en als er wat stuk is kun je hem weg gooien.
Zonde van het geld

Smartphone voor om de pols, ik zie het niet als een horloge. Een deel van de charme van een horloge is dat het onafhankelijk van omliggende factoren kan werken op een “ouderwetse” manier. Romantiek, zeg maar.

Eindelijk het Rolex-licht gezien, ja?

1 like