Ik heb vorig jaar wel 5 maanden continu een Huawei om gehad dag en nacht. Zo kwam ik er achter dat vroeg in de ochtend mijn hartslag daalt tot soms 34 slagen per minuut een uur voordat mijn wekker gaat.
Verder moet je hem om houden voor de gadgets maar ik heb die dingen allemaal niet meer nodig! Ik miste de charme van een uurwerk/sieraad.
kan ik mij wel in vinden wat betreft het charme van het klassieke uurwerk, maar zo’n hip gadget ding om de pols heeft ook wel wat… ben benieuwd wanneer het gaat vervelen haha
Ik heb er een tijdje een gehad, een goedkopie om eens te proberen of ik het wat zou vinden. Ik heb twee dagen al m’n stappen geteld, m’n bloeddruk bijgehouden en minutieus de weersvoorspelling gevolgd… op dag drie is ie in de prullenbak verdwenen omdat ik mezelf net een tamagotchi voelde En dat neurotische getril bij elk appje, mailtje en belletje, gek werd ik er van!
Maar hey, als jij hem gaaf vindt, good on you en geniet er van
maar wat vinden jullie is dit voor jou een “echt” horloge of niet?
Eerlijk?
Ik vind een goede smartwatch wel cool dus ja deze is cool
Ik heb al een paar van die smartwatches (iPad, MacBook, iPhone) om mijn pols heb ik geen vierde nodig. Hahahaha.
Smartwatch?
Is absoluut niet rock 'n roll, dus nee.
Allereerst: gefeliciteerd met je aankoop Stan.
En nee, voor mij is een ‘smartwatch’ geen ‘echt’ horloge.
Ik hecht veel waarde aan het dragen van een ‘echt’ horloge. Daarom zal ik nooit een smartwatch met functionaliteiten als in jouw Samsung Galaxy aanschaffen.
Dat getikt hebbende zijn de registratie van zaken als 24/7 hartslag; slaapritme; beweging & notificatie van inkomende telefoongesprekken (m’n mobieltje staat altijd op ‘stil’ ) wel belangrijk voor mij.
Daarom draag ik m’n ene pols een horloge en aan m’n andere pols een activity tracker met deze functionaliteiten
Een echt horloge? Horloge betekent gewoon klok, dus in principe kan alles.
Voor mij is een horloge iets wat de juiste tijd aangeeft en om je pols past, dus ook een smartwatch voldoet hieraan. Wat ik echter mis is een “always on screen”. Bij de meeste moet je eerst het scherm aan drukken of je arm optillen om de tijd af te lezen dit vindt ik echt belachelijk.
Ik draag dus links een “horloge” en rechts een MiBand3.
Nu ben ik geen smartwatch fan, maar dat is echt een coole weergave!
Ik heb nooit het nut van een smartwatch ingezien. Je moet je dan bedienen op zo’n kleine touchscreen, terwijl je in je broekzak je smartphone bij de hand hebt die alles beter en sneller doet.
Mooi horloge Samsung 46 ik heb hem ook!
Maar draag hem wel Rechts en Links een echte Ha ha
Ik heb het nog niet maar vind het wel interessant. Wat mij wel een beetje tegenstaat is dat je het zo’n beetje iedere dag moet opladen.
Ken ik nog niet, even checken hoe "smart’’ deze is.
Vorige week de nieuwe Apple Watch gekocht
en moet zeggen dat ik er zeer tevreden mee ben.In maart Corona gehad en heb copd en astma.Voor mij zijn er mooie functies om mijn gezondheid in de gaten te kunnen houden.Verder vraag ik me af als een Smart Watch geen horloge is is een Tesla dan wel een auto.
ik heb een frederique constant.
zit een stappen teller en datum
op.
bevalt heel goed maar is geen
echt horloge:rofl: . Zou hem nooit meer kopen
@pdr
dat hangt helemaal af van de definitie van ‘auto’ welke je gebruikt.
Voor mij is een Tesla geen auto maar een rijdende computer die bij gebruik vele GigaBits aan data genereert welke richting Palo Alto gestuurd worden. En dat zonder tussenkomst van de eigenaar van de betreffende vierwieler. Dit is met smartwatches vrees ik niet veel anders.
Voor mij is een auto bijv. een Volvo 480. Dus zonder een automatische verbinding met het wereld wijde web en waarvoor je naar de garage moet voor updates in bijv. het motor management systeem.
Een liefhebber zou zeggen dat Tesla geen auto is, maar in theorie is dit wel zo. Ik denk dat het precies hetzelfde werkt met smartwatches.
Is het een horloge? Ja.
Is het een liefhebbers horloge? Nee.
Ooit een appeltje gehad, leuk speelgoed, maar verveelt snel en haalt het niet qua gevoel bij een horloge.
Ik heb een skagen geprobeerd.
En ik heb een android geprobeerd.
Ik kan gewoon niet wennen aan de afleiding. Ik pak net zo makkelijk mijn telefoon.
Wekker die niemand naast mij wakker maakt is mijn enige plus van de smartwatch.
Ik draag hem zo af en toe nog. Je kan er maanden mee doen.
Een Smartwatch is voor mij een “speeltje” waar ik de killer functie nog niet van gezien heb.
Alsof ik zo ga staan bellen.
Pas als er ook een auto aan vast zit…
Ik wist niet dat Han aan smartwatches deed.