Ik vind die microbrands ook altijd wel sympathiek. Toch voor Rolex gekozen.
Rolex, omdat omega zowel vroeger als tegenwoordig geen partij kan/kon bieden aan Rolex. Daarom wordt het merk in zekere zin ook terecht gehyped. Echter doen de premium prijzen imo wel afbreuk aan het merk. Instap manufactuur Rolex begeeft zich inmiddels voor sommige modellen in bijna dezelfde prijsrange als merken met een veel betere afwerking. Daardoor laten sommigen het merk terecht links liggen.
Heb je een paar voorbeelden van deze horloges?
Zelfde model maar een betere afwerking… Kan er zo 1.2.3 niet opkomen. Even nieuwsgierig alvast bedankt
Ben jij een marketeer?
Hi,
is niet hetzelfde als
groet, Vincent
And now we wait…
Is het dan niet appels met peren vergelijken.?
Hangt toch bijzonder veel af van het model…
Soort materiaal, gebruik van edelstenen noem maar op.
Hi,
Misschien begrijpen wel elkaar verkeerd of interpreteerde ik jouw vraag aan Diverman (waar bemoei ik me eigenlijk mee ) verkeerd.
Ik lees: Rolex maakt een aantal modellen die qua afwerking niet kunnen concurreren met horloges uit dezelfde prijsklasse. Model maakt mij in deze niet uit, niveau van afwerking is leidend. Vandaar mijn opmerking.
groet, Vincent
Kijk eens aan. Dan snap ik je nu wel.
Cheers.
Cellini en Sub no date, maar ook SMP en Seamaster Cosmic in de collectie …
Toch kies ik voor Omega.
Hoewel ik een hekel heb aan al die zogenaamde limited editions.
En ook omdat ik een beetje dwars ben vandaag…
Bidle, hier kunnen we dus helemaal niets mee. Nuance. Ik voel me al vies als ik het woord gebruik. We willen hier verbale oorlog en niets minder!
Ik had onlange het genoegen om een Glashutte Original Panomatic Lunar vast te houden en ik was daar zo onzettend verliefd op dat alle Rolexen en Omega’s die ook op tafel lagen me niet konden boeien.
Als Rolex die lekkere blonde is, is Omega Lucille Werner.
Denk aan breguet, audemars piguet ofzo in die categorie.
Omega, omdat ik geen tatoeages heb
Zonder gekheid. Ik vind ze alletwee mooie horloges maken. Rolex met de Explorer 1 maar ook Omega met de Speedmaster
Maar ik haat al die LE modellen van de Omega speedmaster ook.
Omega, omdat Rolex tegenwoordig door “iedere” kamper, tokkie, schilder en stukadoor gedragen wordt.
Omega is naar mijn idee dan toch wat exclusiever met meer klasse.
Al wil ik ooit nog wel een keer een Rolex
And… We have a winner!
(niet verwacht gezien de enorme hoeveelheid R***x spam hier )
Conclusie: het aantal drugdealers, kampers, stukadoors en motorbende leden is nét niet groot genoeg hier op het forum om Rolex de overwinning te brengen!