De Tudor Submariner, een waardige toolwatch

Erg mooi, de blauwe referenties hebben toch wel een speciaal plekje in ons hart.
Die foto’s kunnen zo bij ons op de website, respect :ok_hand:

2 likes

Leuk stukje, enige dat me op valt is dat de mini sub wel besproken wordt maar de veel populairdere 36mm versies (en de dames uitvoering) helemaal niet besproken worden!

3 likes

Ik was weer te laat, had natuurlijk eerst de comments moeten lezen voor ik hetzelfde postte :grin:

4 likes

Haha bedankt!

3 likes

Dank! Heel interessant om te lezen!

Kijkend naar dit model, denk ik dat dit

betreft de naam wel een zekerheid is. Zeker met de release van de Pelagos 39. De bron van inspiratie is wel duidelijk:

Of zou er een nog getrouwere, stainless steel variant uitgebracht worden? :heart_eyes:

9 likes

Dat is wishful thinking ben ik bang…

Hoewel wij stiekem de plexiglas varianten veel leuker vinden :wink:

De Black Bay 58 en Pelagos hebben die plekken al lang ingevuld. Het zou verwarrend voor de klanten zijn om die modellijnen weer open te breken en wederom een Submariner uit te brengen. Ook strijkt dat te veel met de modellen van Rolex, vooral nu Tudor meer een eigen pad in wil slaan.

6 likes

Volgens mij is dit op HF een heel gewaardeerde modellijn hoor. Bij mij in elk geval wel :slightly_smiling_face:

3 likes

Inderdaad! Ik ben zelf in bezit van een Rolex Explorer met de beruchte mercedeswijzer. Altijd gedacht dat het gewoon een designkeuze was maar nu valt het kwartje waarom dit destijds gedaan is. Eigenlijk best logisch.

3 likes

Mijn beste,

Een fraai stukje horlogegeschiedenis!!
Zeer plausibel geschreven en verrijkt met plezante foto’s.
Leuk hoor!!
Dank voor het delen.:watch:

@ BulangAndSons
Chique website hoor!!

En voor straks: “Buona Notte" en morgen gezond weer op.:first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

3 likes

Leuk stukje @BulangAndSons ik ben in de wolken met mijn zeldzame verschijning deze 76100

27 likes

Dank voor het goede en interessante verhaal. Was al een wens Tudor, maar gaat hierdoor weer extra leven (en kriebelen)
Persoonlijke favoriet:
79090

Dank @BulangAndSons

12 likes

Begrijpelijk, dat beetje patina maakt hem toch nog nét wat leuker.

Goede keuze, plexiglas, indexen zonder lijsten en met alle moderne gemakken van een bewezen ETA uurwerk. Gegarandeerd draagplezier :blue_heart:

3 likes

Bedankt voor de complimenten, we doen ons best! :grin:

2 likes

Mooi artikel over een prachtige lijn van horloges… chapeau!

2 likes

Super leuk geschreven, heb dit model altijd al gaaf gevonden. Denk dat dit model erg geliefd is hier op het forum. Bedankt voor het schrijven :slight_smile:

2 likes

Dat merken wij hier nu zeker ook, geweldig dat dit model zo leeft hier!

1 like

Ja dat mis ik wel beetje in mijn exemplaar.
Desalniettemin nog steeds tevreden mee…

20 likes

Komt vanzelf. Gewoon houden deze. Prachtig!

2 likes

En gelijk heb je, kijk eens naar die kast…

2 likes

Mijn bescheiden bijdrage,

22 likes