De Tudor Submariner, een waardige toolwatch

Die is nieuw :grin:

2 likes

Ach het is aan de drager wat te doen met een horloge, lekker scherp heeft ook een voordeel.
Revisie is natuurlijk altijd een lastig onderwerp bij vintage.

2 likes

Echt heel mooi zeg! :star_struck:

2 likes

Nog steeds heeeeeel erg mooi! :heart_eyes:

2 likes

Ik wacht nog steeds in spanning af.

afbeelding

3 likes

mooi geschreven stuk. Ik ga het blauwe deel eens in de gaten houden.

1 like

Waarop?

Daar komt er maar hoogst zelden eentje voorbij. En eerlijk: de prijzen zijn zodanig gestegen dat het maar de vraag is of de prijzen nog wel opwegen tegen het gebodene. Ze zitten echt tegen Rolex prijzen aan en dan zie ik vaak ook nog rondgepolijste kasten, beschadigde inserts en andere ellende.

6 likes

Ik heb een Tudor sub vintage op het oog. Iemand die kan meekijken en er kaas van heeft gegeten? Heb een kleine beloning voor degene die mij hierin kan adviseren. Graag p.m.

2 likes

Meer van dit a.u.b…:+1:leuk en informatief stuk!

2 likes

Stay tuned… :wink:

Totdat deze sub terug komt van tudor.

1 like

Mein Gott, alsjeblieft niet… :smiley:

2 likes

afbeelding

Let op…er zijn Frankenstein’s op de markt. Helaas zelf ondervonden. Maar gelukkig genoeg kennis op het forum.

1 like

Wat denken jullie hiervan? uurwerk vertrouw ik niet… Standaard eta met Tudor rotor erop geschroefd?

1 like

Lijkt inderdaad niet te kloppen. Er hoort een top grade 2824-2 in te zitten met gemodificeerde shock systeem: kif. Het uurwerk hoort met perlage gedecoreerd te zijn en dat zie ik hier niet.

2 likes

En vies veel Franken en namaak exemplaren. De tudor sub (met name de 7928 en snowflakes) zijn echt ENORM veel nagemaakt).

3 likes

Het verkeerde type movement voor een 9401.
Notabene ook nog een type dat normaal een date functie heeft…
En verkeerde endlinks en bracelet.

2 likes

In een 9401 hoort een 2776

2 likes