De Ultieme Flipper?

Beste HFers,

De Steinhart Apollon staat op mijn verlanglijst. Omdat ik gefascineerd raakte door de verwisselbare bezels kwam ik op mijn zoektocht deze https://www.ablogtowatch.com/bespoke-watch-co-series-a-with-bez-loc-interchangeable-bezel/
tegen. Remedie tegen flipperitus? Zou kunnen, iig wel een leuk ding :wink:

Kennen jullie er nog meer?

Peter

2 likes

Ik ken inderdaad nog wel meer lelijke horloges in Haribo snoep kleuren; of was dat je vraag niet? :crazy_face:

5 likes

Absoluut niet.

Het idee is wel leuk, een horloge kopen met 6-7 bezels erbij.

Jammer dat deze zo godsgruwelijk lelijk is met die rectale thermometer stijl wijzers.

7 likes

Koop dan een 5 digit GMT master, kan je met de bezel swappen, pepsi, coke en zwart.

5 likes

Punt.

4 likes

De kast is gaaf maar de wijzerplaat en wijzers vind ik afgrijselijk

2 likes

En ja hoor. Daar is het eerste: koop een rolex advies. Bah.

8 likes

Er staat een komma Frans, geen punt.

2 likes

Dat had ik er nog niet in gezien… Doet mij nu wel iets met de billen knijpen :poop:

3 likes

Ok, deze dan? https://wornandwound.com/review/maranez-racha-review/

1 like

Dit dus en dan die verloren 8 maakt het helemaal diep triest dit ontwerp. Al vraag je je af of er überhaupt ontworpen is…

4 likes

inderdaad, belachelijk.
Grand Seiko is voor de echte liefhebber met die Swaihautsu karate zwaarden kasten. Die moet je kopen.

5 likes

Swaiwatte? :thinking:

Nee. Sorry. Vind het helemaal niks, niet alleen de wijzers maar gewoon het totaalplaatje. Smaak, je kan er best over twisten hoor.

2 likes

Gezondheid

4 likes

Geen idee joh, er wordt altijd met een of ander zwaardmerk gesmeten. Dat moet als je over Grand Seiko praat geloof ik.

5 likes

Als in PUNT einde discussie :man_facepalming:t5:
Ik ben de laatste hier die de taalnazi uit gaat hangen.

3 likes

Afbeeldingen zijn deepgelinkt. Jaja, dat mag! Toch?

Da’s meer mijn kopje thee. Alleen die datum zo krap op de vijf, een (ontwerp)misser wat mij betreft… :face_with_raised_eyebrow:

3 likes

Ja, die datum is gewoon kneuterig. Zonde, maakt het meteen ongeschikt voor gebruik.

2 likes

Als dat voor diezelfde prijs kan, is er vast wel animo voor.

3 likes