Deze vond ik net op een ander forum
Waar zitten jullie?
Ik zit ergens tussen 8 en 9 vrees ik
… Stap 1 overgeslagen! Heb ik dan geen horlogehobby?
Met een bruggetje naar 4 en 6
Tussen 1 en 2, denk dat ik daar lekker een tijdje blijf
Na 200 horloges gehad te hebben ben ik nog steeds bij 1. Langzame leerling denk ik…
Leuk topic!
Het is voor mij net als de pyramide van Maslov… je kunt- of moet- soms weer een paar levels terug in het leven… Ik scharrel een beetje heen en weer, waarbij ik geestelijk meestal in level 11 bivakkeer.
Ik weet niet welke eenheid er op de Y-as hoort, maar ik vind het wel grappig dat Seiko op dezelfde hoogte zit als dead
Ik heb het voorgevoel dat we binnenkort gaan ervaren dat onze Davinci in level 4 belandt.
Ik blijf met name op 1 hangen, met uitstapjes naar 10
Nog niet eens op 1 aangekomen
Ehm, ben begonnen met een SNZG17, van daaruit van alles geprobeerd (incl Submariners), maar zit inmiddels alweer 6,5 jaar uitsluitend tegen een SBDX003 aan te kijken…
Denk dat ik bij 10 zit Al lijkt er toch binnenkort eindelijk een echte opvolger voor de SBDX003 te komen!
Geen idee. Al een tijdje vast op 6 denk ik.
Aangezien ik niks met vintage heb zit ik vast in 4…
Nog veel Rolexen te gaan
Ergens tussen 1 en 2. Maar dat komt vooral omdat er weinig fondsen zijn. Anders zit ik tussen 4 en 7 denk hahahaha
Haha ik ben van Tag Heuer naar een Omega gegaan, de Seiko kwam er daarna bij maar is inmiddels “alweer” weg. In de toekomst zal er hopelijk wel een rolex submariner (no date) komen.
Duidelijk 8
meer op lvl 3 blijf ik hangen , een meer of minder…
Volgens de vrouwe des huizes kom ik, na nog één dure aankoop, op level 11
Stap 1.
(stap 0 was voor mij Casio)