De vraag van vandaag: duiken met je duiker?

De titel zegt het al, duik je met je duik horloge of niet? Persoonlijk heb ik elke duik mijn Sea-Dweller bij.
Hoe mooi is het om je horloge te gebruiken waar die voor gemaakt is :stuck_out_tongue_winking_eye:

13 likes

Ik ben het ook van plan. Ik moet nog wel mijn duikbrevet halen… :stuck_out_tongue_winking_eye:

Baller

12 likes

Volgens mij kun je beter een duikcomputer gebruiken…

2 likes

Ik duik nooit maar bij douchen, badderen of zwemmen gaat ie in ieder geval nooit af

1 like

Damn! Nou moet ik mijn vliegbrevet halen zodat ik mijn pilot watch kan gaan dragen…

3 likes

Gaaf toch zo mooi horloge meenemen, inderdaad totaal overbodig maar daar gaat het niet om. Je doet het omdat het kanšŸ‘

2 likes

Duiken doe je met een duikcomputer.

2 likes

Fuck, heb een moonwatch en de maan lijkt me echt geen flikker aan…

20 likes

Helemaal mee eens. Duikhorloges zien er gewoon stoer uit en verder niets.

1 like

Ik moet zeggen dat ik wel een duiker om doe, als ik ga zwemmen. Maar dat zal niet dieper gaan dan een meter of 3 hooguit. Desalniettemin, beter save then sorry.

1 like

Heb wel altijd mijn flieger om als ik ga :airplane:

Ja die stinger blijft de coole versie, heb helaas nu de D4i en looks zijn bagger.

Zeg dat niet tegen een ā€œtech of DIR diversā€ die denken daar heel anders over :slightly_smiling_face:

1 like

Ik heb ook een Suunto Stinger en er zitten 700+ duiken op. Daarvoor dook ik met mijn SKX007

1 like

Ik en m’n duiker

4 likes

Mijn SubC heeft zijn doping gehad in Thailand. Helaas geen foto’s van :frowning:

:rofl:

1 like

Inderdaad duikers zij om mee te duiken!

Tijdens het aan- en uitkleden een (un)dresswatch en tijdens het klussen een toolwatch.
De Flieger / pilot is hierboven al vermeld.
Enz.

Jaren gedoken met mijn SMP300 uit aug. '96.
Die is 25 jaar oud en dus mocht ie van me met duikpensioen.

Sindsdien heb ik gedoken met een Seiko 200m WR (een 6309 die helemaal gereviseerd was en waterdicht was gemaakt), met mijn TAG S/EL op kunststof band en met mijn Halios Seaforth.

Bij de 1e duik liep de SMP (medio augustus 1996, minder dan 2 weken oud) helemaal vol met water. Dat was wel knap lullig, maar is door Omega - met reparatie onder garantie, uitvoerige excuses en ik meen toekomstig gratis full service - netjes opgelost.

Naast duikhorloges uiteraard ook een duikcomputer erbij met ingebouwde tabellen. We houden het wel safe.

2 likes