De weg naar mijn grailwatch van A.Lange & Sohne

Van harte gefeliciteerd met deze geweldige aanwinst! Echt een prachtig horloge :ok_hand:

Mooi geschreven verhaal ook!

1 like

Wat een pracht! gefeliciteerd.

1 like

Goed verhaal! En ja het doet me ook es stilstaan bij de Hobby en hoe ik de weg afleg.

Dank ook voor de YT link, confronterend hoor.

2 likes

Met recht een pracht grail!

Mooi verhaal ook over de weg er heen. Voor velen heel herkenbaar, inclusief domme fouten. Dat hoort er allemaal bij.
Maar nu heb je hem!

Dat je er maar lang van mag genieten.

1 like

Leuk om je horlogereis zo te zien en wat een prachtig eindstation. Deze configuratie heb ik nog niet vaak gezien, maar geeft een erg mooie warmte en contrast. Geniet ervan!

1 like

Wat een te gek avontuur met her en der wat extra ervaringen opgedaan. Maar damn wat een goede keuze heb je gemaakt! Mijn inziens qua kleurstelling ook de mooiste! Geniet er van!

1 like

Holy Sh*t wat een schitterend horloge. Ik heb zelf een Rose Chrono (ander merk hoor :-)), waarvan ik soms twijfel of ik Rose had moeten kopen, maar het draagt zooooooo lekker.

Maar deze knoeperd, van deze adelijke afkomst en met zo’n schitterende wijzerplaat… damn … jaloers !!

1 like

Prachtig horloge!

En een mooi, herkenbaar verhaal.

Ik geniet al 1,5 jaar van z’n neefje.

Ongetwijfeld ga jij er ook jarenlang plezier van hebben.

10 likes

Heel herkenbaar allemaal. Leuk om te lezen! Ge-wel-dig horloge!!! Congrats!!

Grappig, heb die platina van AWCO ook om gehad en serieus getwijfeld. Ook prachtig.

1 like

Wat een journey, maakt een grailwatch eindelijk bemachtigen alleen maar mooier. Prachtig horloge!

1 like

leuk verhaal en prachtige horloge.
geniet ervan en veel draagplezier al zal dat vast goedkomen.

1 like

Mooi ding👍

1 like

Mooie reis met mooie lessen en inzichten, wat wil je nog meer? Oja, het eindresultaat mag er ook wezen. :wink:

Geniet ervan!

1 like

Prachtige ALS. Laat eens een foto zien van wieldoppen deployant clasp. :slight_smile:

1 like

Bijzonder mooi verhaal en horloge. De kleurstelling is werkelijk prachtig. Enjoy!

1 like

Dank je voor je zoektocht in woorden om te zetten, erg leuk om te lezen. Gefeliciteerd met je Lange, een bijzonder merk.

1 like

Proficiat en heel veel draagplezier voor de komende 3 jaar :ok_hand:t2:

1 like

Dank voor je verhaal en heel veel plezier met je geweldige Lange.

1 like