De zoektocht is weer begonnen, 2 opties:

Ik zou voor een DJ II op jubilee gaan. Persoonlijk zou voor mij zelfs de versie fluted bezel mogen maar aangezien je liever casual en allround wenst, denk ik dat de ‘gewone’ bezel misschien eerder de voorkeur zal hebben.
Als je tussen de twee opgegeven modellen moet kiezen, zou ik voor de airking gaan: groen accent past wel naast de sub…
Succes met de keuze!

1 like

Hier 10 maar nog niet genoeg :flushed:

1 like

Explorer, je hebt al iets groens !!!

Haha de air king dan maar! Nadeel vind ik dat die 3-6-9 niet altijd het licht mooi opvangt. Op jouw foto is’t ok, maar bv hier vind ik’t al wat minder:

Dus ik zou’m eens goed moeten passen voor ik de knoop zou doorhakken :blush:

1 like

Waarom geen explorer 2 (oude model)?

3 likes

Tja, Er zijn uiteraard zoveel opties: DJ2, Explorer 2, milgauss, DJ36 etc. Op dit moment zit mijn focus op de explorer of de airking. Ik moet wel zeggen dat een dj41 met smooth bezel en zwarte wijzerplaat ook een mooie aanvulling kan zijn. Dan heb ik een andere wijzers (geen mercedeswijzer). Luxe problemen.

Blnr?

1 like

Air King! :heart_eyes:

1 like

De Explorer! Platter en kleiner, wat handig is ivm overhemden en wat hem verder onderscheidt van de andere twee horloges. Vind het gewoon een van de beste allrounders. De kleur op de Airking vind ik persoonlijk ook minder.

Succes!

Dit zou mijn keuze zijn.

1 like

+2

omdat de andere te veel cijfers heeft

+1 of anders de 116400GVB?

Ook heel mooi. Vind deze wel stuk sportiever dan de explorer en de airking en daardoor teveel in de hulk zijn vaarwater zitten.

Is het geen plaatje deze plaat😉

8 likes

Een zwarte sub :+1:t2:

Easy,

Gewoon omdat ik een Airking niet zo mooi vind en en explorer wel :grinning:

Errug mooi dit!

De Explorer!

Minder dik en minder zwaar en net iets kleiner. Daardoor perfect zakelijk te dragen!
Daarnaast is de wijzerplaat volledig in balans.

4 likes

Zeker aan een 16610 gedacht maar wil meer onderscheid met mijn huidige sub.

Die is groen, hoeveel onderscheid wil je hebben :grin:

1 like