Ha, Ha : voor mij qua functie toch teveel hetzelfde.
Heerlijk dilemma en beide zijn inderdaad prachtig maar;
Heel veel fijner gaat het niet worden denk ikā¦
Succes en veel lol gewenst met kiezen!
Rolex Explorer every day of the week
WoW, een uitgelijnde kroon. Zou deze wel echt zijn
Een horloge zonder datum vind ik echt geen succes in combinatie met de beschrijving business. Er is trouwens veel meer moois te vinden voor dat geld als je naar iets anders dan Rolex kijkt.
Explorer!!! Airking is speels en je heb de hulk al. Beetje overlap. Explorer heerlijk allrounder. Zit er ook aan te denken maar ik hoop eerder de hulk.
Ook al zou die op de kop staan blijft dit āen profilā nog steeds een van de mooiste horlogesā¦
Een datum vind ik zeker handig echter is voor mij geen absolute noodzaak. Uiteraard zijn er nog legio andere horloges echter mijn inziens valt over smaak niet te twisten. Op dit moment neig ik naar een tweede Rolex. Ik heb al veel omegaās , iwcās en jlcās geprobeerd. Ondanks dat het stuk bij stuk prachtige horlogeās waren wil ik voor een tweede Rolex gaan.
Ik wil iets anders voorstellen. Een Rolex en Panerai heb je al dus waarom geen Zenith El Primero.
Deze beauty dus
Een tweede Rolex zit altijd dicht bij die Hulk. Ik zou voor een ander merk kijken.
Die nieuwe JLC Memovox misschien?
Deze is niet echt mijn ding. Wil ook graag een zwarte wijzerplaat of donkergrijs.
Oh, en als het toch Rolex wordt dan geen sportmodel maar de nieuwe 41MM DJ (fluted bezel) met zwarte plaat en jubilee.
Perfecte collectie!
Ik heb de dj41 met smooth bezel , zwarte wijzerplaat op oyster wel bij het rijtje gezet.
En waarom oyster? Jubilee draagt top en geeft meer verschil met je Hulk.
Zou 'm zeker passen op jub. Fijnere band bestaaat niet.
+1
Ik weet het niet precies. Smaakkwestie uiteraard.
Ook belangrijk!
126300 al toegevoegd zie ik. Lijkt me een veelzijdige toevoeging aan de collectie
Ik moet toegeven dat mijn aandacht voor de 126300 groeit. Met name de andere wijzers (tov de sub) is wel een toevoeging vind ik.
Het lijkt een keuze tussen de explorer of de dj41 te worden. Ik ga dit jaar baselworld bezoeken dus dat wacht ik sowieso af.