Ik zou de 214270 doen, betere allrounder in mijn optiek zonder enige kennis van.
Puur gebaseerd op mijn gevoel en smaak.
Welke het ook wordt, het is een prachtig horloge
Ik zou de 214270 doen, betere allrounder in mijn optiek zonder enige kennis van.
Puur gebaseerd op mijn gevoel en smaak.
Welke het ook wordt, het is een prachtig horloge
is zeker heelllll mooi,
ook een optie…
Natuurlijk de 214270.
De Explorer vind ik beter bij je wensen passen dan de air king. Die is me wat meer sportief door de dubbele cijfers en de groene elementen.
De Explorer lijkt me als banden swapper een geweldige kameleon. Ruig leren bandje maakt em wat meer casual, alligator erop en het Is haast een dress watch, maar net zo goed op een nato om de everest te bedwingen
Absoluut de Rolex 214270
Die andere te drukke dial
Wat een toffe foto’s. Ik blijf hem toch echt wel mooi vinden. Ben altijd wel voor iets aparter design. Met name in die tweede foto komt de dial en de 3,6,9, heel goed tot zijn recht!
Idd erg mooie foto’s van jouw Airking. Maak je die foto’s nou met een smartphone-camera of met een normale fotocamera?
iPhone.
Waarom is die Air King eigenlijk dikker? Zit daar een ander uurwerk in dan in een Explorer? (Sorry, beetje een ‘noob’ vraag denk ik .)
Airking heeft hetzelfde uurwerk en kast als de milgauss en derhalve dezelfde bescherming voor minder geld.
Alle verschillen:
Prachtige foto’s man