Nieuwe aanwinst! Een 14k massief gouden omega constellation mét pie pan dial. Waarom de deal van de eeuw? Ik heb dit magistraal mooie ding voor onder de 1000euro weten te bemachtigen! Volgens mij is de kroon niet origineel, maar voor die prijs geeft dat niet.image|375x500
Ik heb het glaasje geschuurd en gepolijst, verder is ie heel mooi.
Ben er super super blij mee. De vorige eigenaar heeft 45 jaar op het horloge gepast, nu is het mijn tijd
Hij stond al langer dan een maand op chrono! Hij vroeg er 1200 voor, uiteindelijk een mooi bedrag kunnen afspreken. Hij was tevreden met de prijs, ik uiteraard ook, deze gaat niet de verkoop in.
Weet je zeker dat er niks mee is? Dat klinkt wel erg onwaarschijnlijk. Waarom zouden al die horlogehandelaren die 24/7 Chrono24 in de gaten houden, dat ding laten lopen voor 1200 ballen, terwijl hij zoveel meer waard is?
Ligt er net aan hoe je er naar kijkt, hij vraagt er een x bedrag voor, ik ben bereid een x bedrag te betalen en beide partijen zijn blij met de deal. Zoals ik al zei, deze gaat niet de verkoop in dus in die zin is het niet zo dat ik er financieel gewin uit haal.
Ik zie een zeer onwaarschijnlijke situatie. Los van welk gewin dan ook. Iedereen schuimt Chrono24 af. Koopjes bestaan daar niet, laat staan koopjes die een maand geadverteerd staan.