Deal van de eeuw

Nieuwe aanwinst! Een 14k massief gouden omega constellation mét pie pan dial. Waarom de deal van de eeuw? Ik heb dit magistraal mooie ding voor onder de 1000euro weten te bemachtigen! Volgens mij is de kroon niet origineel, maar voor die prijs geeft dat niet.image|375x500

Ik heb het glaasje geschuurd en gepolijst, verder is ie heel mooi.

Ben er super super blij mee. De vorige eigenaar heeft 45 jaar op het horloge gepast, nu is het mijn tijd :wink:

7 likes

Eh… fotootje?

Tof man!

Hedde nog in fotooke?

3 likes

Hier even de foto voor je geplaatst :grin:

11 likes

Mooi ding, geniet ervan!

1 like

Wat kost ie normaal dan?

1 like

Deze lijkt er wel op:

Dan is het inderdaad een goede deal. Hij kost normaal in ieder geval flink meer dan 1000 euro…

@Fieldwatch ik zou nog eens navragen wat de originele kroon kost en of die te vinden is. Er gaat niets boven een compleet product na zo’n goede deal…

1 like

Klinkt als: ik heb iemand van 70+ jaar oud een duur horloge afhandig gemaakt voor een spotprijs omdat die de waarde niet wist :thinking:

Maar dat is natuurlijk niet zo want we zijn netjes opgevoed! Toch?

26 likes

My thoughts exactly.

5 likes

TS, met zijn shinende gouden klatser:

tumblr_mklg5rX4BD1rjhbn2o1_400

3 likes

Hij stond al langer dan een maand op chrono! Hij vroeg er 1200 voor, uiteindelijk een mooi bedrag kunnen afspreken. Hij was tevreden met de prijs, ik uiteraard ook, deze gaat niet de verkoop in.

3 likes

Ik heb op ebay gekeken, rond de 80eu voor een originele kroon! Binnenkort maar een bestellen…

1 like

Weet je zeker dat er niks mee is? Dat klinkt wel erg onwaarschijnlijk. Waarom zouden al die horlogehandelaren die 24/7 Chrono24 in de gaten houden, dat ding laten lopen voor 1200 ballen, terwijl hij zoveel meer waard is? :thinking:

4 likes

Zou jij iets laten liggen als iemand uit, misschien, onwetendheid een lage vraagprijs heeft staan?
Ik zou me eerder afvragen of ‘t allemaal wel klopt :grimacing:

2 likes

Dankje!

1 like

Is dit een 167.005?

Ligt er net aan hoe je er naar kijkt, hij vraagt er een x bedrag voor, ik ben bereid een x bedrag te betalen en beide partijen zijn blij met de deal. Zoals ik al zei, deze gaat niet de verkoop in dus in die zin is het niet zo dat ik er financieel gewin uit haal.

1 like

Waarom geen foto?

Of heb je hem van @pasd gekocht, aangezien hij de foto plaatst…

Ik zie een zeer onwaarschijnlijke situatie. Los van welk gewin dan ook. Iedereen schuimt Chrono24 af. Koopjes bestaan daar niet, laat staan koopjes die een maand geadverteerd staan.

4 likes

Ik dacht ook dat het een scam was :sweat_smile: