Deal van de eeuw

Yes. Wrs komt er zo een lijk uit de kast.

Redial ofzo. Of frankenwatch.

4 likes

Yup. Moet haast wel.

Dat denk ik nog steeds. :wink:

2 likes

Zolang je ‘m persoonlijk op kunt halen en kunt controleren kan ‘t nooit kwaad om even te gaan kijken!

1 like

We zijn hier op het forum zeer getalenteerd in het ‘elkaar de maat nemen’… :expressionless:

11 likes

Houden horlogehandelaren chrono in de gaten dan? Ik ga daar niet op zoek naar dealtjes hoor

1 like

Volgens mij heeft hij hem al. Maar geen foto.

Tuurlijk.

2 likes

Vorige eigenaar woont in Zweden, heb m op de gok gekocht. Glaasje alles lijkt origineel, denk dat dit gewoon een gelukstreffer is geweest!

1 like

Leuk, die railtrack Connies zijn best zeldzaam en begeerlijk. Deze plaat is wel niet meer zo fris. Indien volgoud en niet capped moet dat 18k zijn. Leuk horloge, en inderdaad geen al te hoge prijs. Deal van de eeuw? Naaah :wink:

Laat ons zeggen dat bijna perfecte exemplaren wel 2,5k gaan kosten, maar in vintage land gaat het om condition, condition, condition.

Dat terzijde, duur was het zeker niet en het ontwerp is heerlijk, geniet ervan!

1 like

Wel een foto.

Ben even de referentie kwijt, maar 14k massief goud behoorde ook tot de opties wat ik zo heb ontdekt. En ja, conditie is alles. Voor mij was sub 1000eu voor een vintage 14k omega een geweldige prijs. Ga er zeer zeker van genieten!

1 like

Bij de capped is de bezel 14k. Vandaar de verwarring denk ik.

1 like

Gefeliciteerd met je aankoop!

Dat ziet er idd gewoon legit volgoud 14k uit, wist niet van deze variant af!

Btw, check deze :drooling_face:
https://omegaforums.net/threads/14381-18k-omega-constellation-railtrack.52856/

2 likes

Ach als het een frankenmonster blijkt te zijn, kun je het altijd nog laten smelten en het goud verkopen. Doe ik ook met mijn gouden vullingen als de nood echt aan de man is.

2 likes

Wat een prachtexemplaar :scream:

Aparte Connie, kende deze configuratie niet.

Maar dit is dan geen Pie Pan.

1 like

ah, u doet een @septentrio

1 like

Daar hebben we in Antwerpen toch Raymond Meeus voor ! Die knapt die plaat met liefde en respect op, zo je wil

https://www.ateliermeeus.be/?gclid=Cj0KCQiAvP6ABhCjARIsAH37rbQBW9Le5jg18AsXGKlGfAhAHq8rxIcFe6dcDolCnnoIMTOkq0GSLJUaAlSoEALw_wcB

1 like