Deal van de eeuw

Bij mij hoeven ze geen 70+ te zijn hoor :sunglasses:

1 like

Mja liever origineel dan met wat tekentjes des tijds. Vintage hé…

1 like

@septentrio ref. 14381?

Akkoord, het is maar wat TS prefereert uiteraard

Klopt, 1959/1960 normaal gezien.

Horloges met opgemaakte plaat kunnen meteen weg wat mij betreft.

Liever dan patina… vlekjes… of uitgelopen lume.

2 likes

Ik denk omdat de prijs te laag was? Is een aanname, ik dacht zelf idd ook dat het een scam was. Los van t feit of het een frankenwatch is denk ikzelf dat het een vrij origineel exemplaar moet zijn. De beste man had het horloge op z’n 20e verjaardag gekregen en nu verkocht omdat hij een nieuwe heeft gekregen voor zijn verjaardag.

Niet afweten van huidige prijzen lijkt me sterk als de beste man het horloge op Chrono aanbiedt. Iedereen vergelijkt/zoekt de prijs van zijn waar op tegenwoordig.

1 like

Nee komt niet bij mij vandaan, heb alleen de foto even voor hem geplaatst.

Idem! Maar niet iedereen is een purist en denkt er zo over.

Ik ben ook niet de grootste purist hoor.

Maar ik houd niet van gerommel aan originele onderdelen… maar heb een horloge met een slechte relume job wel opnieuw laten relumen.

T ring.

Al 21 jaar in deze eeuw en nu pas de deal van deze eeuw.

Nou dat er nog maar vele mogen volgen. :stuck_out_tongue_winking_eye:

#jaloezie. #benijdenswaardig.

Nb.

Van harte proficiat met je NA. een mooie polsfoto hier plaatsen zou je niet misstaan :beers:

1 like

Ik ben stiekem wel benieuwd, wie kan zo beoordelen of dit horloge een re-dial is of origineel? Heb er zelf wel een beetje kijk op maar ben beslist geen expert.

1 like

Relumen is voor mij ondertussen ook geen onoverkombaar issue meer. Liever een mooi horloge met goede relume dan een horloge dat lelijk wordt door de slechte lume.

1 like

Jouw horloge lijkt me geen redial.

1 like

7 likes

Mooi man! Prachtig horloge. Ben er een beetje jaloers op!

1 like

Proficiat met je mooie nieuwe aanwinst!

1 like

My point exactly .

:wink:

1 like

Oh ja, te downloaden. Zag dat over het hoofd, aangezien er (bij mij) geen foto zichtbaar is. Merci!

Daarom houd ik er geen naar gevoel aan over, wat hierboven bv werd benoemd dat er geprofiteerd is van iemands onwetendheid is naar mijn mening niet aan de orde. Zoals ik het bekijk; een eerlijke deal, beide partijen tevreden en waarom de vorige eigenaar het voor dit bedrag verkoopt is een raadsel, evenals waarom het niet al eerder is verkocht voor dit geld. Of het een frankenwatch is kom ik vanzelf wel achter, al vermoed ik dat dit niet het geval is. Al die onzekerheden… ik ga maar aan de alcohol vanavond denk ik!

3 likes