Deal van de eeuw

Prima voornemen. Zou top zijn als alles klopt. :slight_smile:

1 like

Binnenkort een "NA topic’, als in Nieuwe Alcoholverslaafde. :beers:

1 like

ik vind het een lelijk oud ding, maar goed ik heb geen verstand van horloges

En iedereen wil altijd uiteraard minimaal de marktwaarde betalen en probeert nooit een horloge voor een spotprijs te kopen. Ik zou een heel topic kunnen vullen met ruilbiedingen die nergens op slaan. Vandaag was er een die beweerde dat een automatische hydroconquest 800 eur nieuw kost. Zou natuurlijk best kunnen, maar ik wacht nog steeds op een link naar waar je hem dan kan vinden voor dat geld

Edit: ik dacht dat hij het over een kwartsversie had, maar nee hoor. De automaat. Want de kwarts kost slechts 700 euro nieuw. Erewoord :roll_eyes:

Voor wie dat beweert…
https://www.boumanonline.nl/horloges/filter/longines/hydroconquest?gclid=Cj0KCQiAvP6ABhCjARIsAH37rbRAPsSsXwS8MOxunpRiceEp8zAo7s9IJ4MRWL4VjjQRkc82kmB3RuEaAky0EALw_wcB

1 like

Haha thanks. Maar dat weet ie donders goed joh.

885 of prijs voorstel. Dat gaat wel richting de 800 toch?

Bouwjaar 2020. Dit is niet nieuw uit de winkel. En nieuw is alleen nieuw als het nieuw uit de winkel is.

Er staat nieuw bij en dat watchdeals is gewoon een dealer toch? Wie weet is de advertentie wel 2 maanden terug in 2020 geplaatst. Als ik dit zie is die opmerking van hem zo gek nog niet.

En ongebruikt direct uit de fabriek of via een winkel? Niet nieuw dus?

Ja wie weet wie weet. Niemand weet dat :slight_smile: punt is dat dit niet een gangbare prijs is voor een nieuwe HQ bij een juwelier. Watchdeals ken ik zelf niet maar iets zegt mij dat dit gewoon een horloge is dat is ingeruild of iets dergelijks en dat ze nu zo verkopen. Ik kan het mis hebben, maar het is raar om voor een nieuw horloge als prijs te noemen : 885 or best offer. Dit is dus niet wat ik versta onder ‘nieuw’, maar ik kan het mis hebben. Niettemin is de prijs sowieso 885 + verzenden en dat is ook geen 800 als we toch gaan muggeziften

Je snapt wat ik bedoel. Gewoon nieuw, voor de eerste keer verkocht aan mij of jou of wie dan ook door de juwelier, in de doos gegooid, doos in een tas, strik omheen, aub de bon, veel plezier ervan, dat is nieuw.

Nu doe jij het zelfde als wat hij doet. Jij noemt een onrealistisch hoge prijs op, want mensen op HF weten ook dat horloges voor veel minder nieuw online te koop zijn dan bij de juwelier.

Ze hebben de 41 en 39mm beide en zowel zwart als blauw. Dat zijn geen inruilers maar gewoon nieuwe horloges. Of heeft iemand 4 hydroconquesten ingeruild? :wink:

Maar excuses voor de off topic :innocent: :innocent:

Pré-corona lockdown nieuw😉

1 like

Kijk maar op de site van watchdeals. Het eerste wat ik daar lees is: koop en verkoop hier uw tweedehands luxe horloges.

Dus het lijkt erop dat er geen nieuwe horloges worden verkocht.

Online nieuw vs juwelier nieuw is iets anders dan tweedehands online vs juwelier nieuw

Edit: even gekeken zelf. Ik zie een hq op hun website voor 900 euro. Kwarts. :man_shrugging:t2: Dus ja ik weet het niet hoor…hebben ze voor iedere hq lukraak een andere prijs?