Bij deze categorie vind je vermoedelijk de volgende merken in de kist, in volgorde van binnenkomst:
Tommy Hilfiger
Hugo Boss
Invicta
Tag Heuer
Breitling
Tudor
Cartier
Rolex.
Uiteindelijk wil je toch een Rolex.
Bij deze categorie vind je vermoedelijk de volgende merken in de kist, in volgorde van binnenkomst:
Tommy Hilfiger
Hugo Boss
Invicta
Tag Heuer
Breitling
Tudor
Cartier
Rolex.
Uiteindelijk wil je toch een Rolex.
âAffordablesâ gaan tot $1000,-/âŹ1000,- aldus de ongeschreven regel op een groot internationaal forum.
Niet iedereen hoor, tenminste mijn kids kozen voor andere merken. Oris, Longines en Tag Heuer maar ja die keken ook niet onder de motorkap. Ik ook niet hoor, kocht mijn Rollies in de aanbieding. Hoop nog steeds dat ze ook eens in de aanbieding komen bij de Aldi en de Lidl, maar ja die gooien alleen topmerken in de aanbieding . Maar je lijstje klopt wel zo ongeveer denk ik, alhoewel ik soms een zolderkamerwanker tegen kom die gelijk met een Rollie begint
Was niet duidelijk uit de verkiezing voor mooiste HF horloge
Viel mij ook op, maar ja deed hetzelf ook niet. Denk dat Rolex bezitters hele bescheiden mensen zijn
Ja joh, zit wel een verschilletje tussen IQ en EQ. Maar goed, ik weet ook niets van merken en techniek. Dus zwaar onder het gemiddelde in zowel IQ als EQ
Rolex, Breitling, Omega en Patek?
Ook dweller 126600? Hoe heb je die nou met korting kunnen kopen?
Was het maar zoân feest, vaak is er zelfs nog geen interesse in horloges. Tenminste in mijn studententijd had ik hele andere interesses
True!
Dus met 25 jaar meer dan 120k bruto per jaar verdienen?
Tjonge jonge. De jeugd wordt echt verpestâŚ
Nog al logisch dat ze niet meer 5 dagen (laat staan 4) willen werken
Ik neem aan dat je hun loonstrookjes gezien hebt hè
Ja joh, ze moesten van die handel af. Al dat gezeik van de klanten over een Rolex. Dan maar in de aanbieding
Maar toen was je geen Vinex-wijk zolderkamerwanker hè? Daar gaat het om.
Stoeptegel zou voor mij nog teveel eer zijn, is meer een baksteen. Maar ja heb ooit mijn hoofd hard gestoten he
Ik denk dat dit meer realistische getallen zijn
Onzin!
Vrijwel iedere schoolmoeder op een willekeurig schoolplein heeft een Applewatch van âŹ400,- om de pols.
Dit zijn echt hele mooie. Klein maar fijn! Ik zie een nieuwe serie schetsen in het verschiet!