Ik denk dat je beeld inderdaad een beetje vertekend is.
Ik weet niet wat je een misselijk makend hypotheekje vind, en jij gaat ervan uit dat het een hypotheek is. Misschien is het wel een lening van paps en mams of een jubel ton of 2… erbij.
Want 25 en 6k netto is maar weinigen gegeven. En dan snap ik niet dat ze dik willen doen met hun Mercedes en rolex.
See what I did there?
Ik snap de meerwaarde van een smartphone aan je pols ook niet, maar zal het wel niet goed zien.
Ik denk overigens wel dat het veelal geen Apple smartwatches zijn, maar 1 van de 80 verschillende namaak smartwatches die er precies op lijken, alleen dan veel goedkoper.
@fredpanarai1 Ferry, ik zie net dat er nu nog iemand hier rondfietst met een oranje rondje met een F inside.
Is het onderhand niet eens tijd voor een herkenbare avatar?
Moet heel eerlijk zijn, dat zulke salarissen zonder bonus echt gigantisch zeldzaam zijn op die leeftijd. Dit kan je eigenlijk alleen maar halen in de IT of project management met wat jaar ervaring… Ik denk dat je dan echt een beetje mazzel hebt met een goede connectie. Als HBO starter 6k per maand netto pakken is echt een debiel bedrag. Goed geregeld als je dat doet . Mijn respect heb je dan iig wel.
Ik zelf werk al jaren in Denemarken waar de salarissen een stuk hoger zijn dan in Nederland ( levensonderhoud ook ) en deze bedragen krijg je pas bij Senior Manager en hoger. Daar word je niet op aangenomen als je net uit school komt tenzij je een Master diploma hebt.