Deel 0: Mooiste betaalbare horloge van het forum 2024 - Wat is betaalbaar

Ik denk dat je beeld inderdaad een beetje vertekend is.

Ik weet niet wat je een misselijk makend hypotheekje vind, en jij gaat ervan uit dat het een hypotheek is. Misschien is het wel een lening van paps en mams of een jubel ton of 2… erbij.

Want 25 en 6k netto is maar weinigen gegeven. En dan snap ik niet dat ze dik willen doen met hun Mercedes en rolex. :nerd_face:
See what I did there?

2 likes

Thanks @WillemP :+1: is ook leuk om te doen!

Dat is de spanning… jullie doen wat jullie doen en als ik in een goede bui ben maak ik een cartoon. :sunglasses:.

2 likes

Waarom maak je geen categorieën? 'Mooiste horloge van het forum 2024 tot €500, tot €1.000, tot €3.000, tot €5.000, tot €10.000, boven de €10.000?

12 likes

Stoppen met roken Ferry, dat helpt :joy:

2 likes

Ongelooflijk hè zoveel slechte horloge smaak.

1 like

Ik snap de meerwaarde van een smartphone aan je pols ook niet, maar zal het wel niet goed zien.

Ik denk overigens wel dat het veelal geen Apple smartwatches zijn, maar 1 van de 80 verschillende namaak smartwatches die er precies op lijken, alleen dan veel goedkoper.

1 like

Eens! :point_up:t3::handshake:🏼

Nee natuurlijk niet. Maar wel als je hbo-er bent en dit bijna verdubbeld van je 23ste naar je 25ste :see_no_evil:

Daarom zeg ik: waar gaat dat heen met de jeugd.

1 like

Hoho deze

1 like

Aha. Daar komt de aap uit de mouw. Dat is geen salaris hè. Dat is extra. Als je dan op die bedragen komt bij die leeftijd snap ik eea.

Maar dat blijft toch iets anders dan netto 6k.

Ferry was toch gestopt? Ferry rookte niet hij was pafte. Maar is wel een goede vent😁

1 like

Als de economie draait zijn die bonussen snel afgelopen… en je krijgt geen WW over in het verleden uitgekeerde bonussen :grimacing:

Max 70% van je vaste loon. Kun je mooi zwaaien naar je butler :wave:

1 like

Als je geen werk hebt heb je ook geen butler nodig lijkt me; dan heb je zelf wel tijd voor de k*tklusjes…

Zeg dat maar tegen mijn vrouw :sweat_smile::grimacing:

2 likes

IK BEN NOG STEEDS GESTOPT!!! :rage: :rage: :wink:, nu nog van de alcohol en minder vreten. Kan ik misschien ooit een horloge van 2k kopen :cry:

4 likes

Ferry, je bent een held! :grin: En dat ik je mag wist je wel toch? :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

@fredpanarai1 Ferry, ik zie net dat er nu nog iemand hier rondfietst met een oranje rondje met een F inside.
Is het onderhand niet eens tijd voor een herkenbare avatar?

Edit, suggestie.

1 like

Moet heel eerlijk zijn, dat zulke salarissen zonder bonus echt gigantisch zeldzaam zijn op die leeftijd. Dit kan je eigenlijk alleen maar halen in de IT of project management met wat jaar ervaring… Ik denk dat je dan echt een beetje mazzel hebt met een goede connectie. Als HBO starter 6k per maand netto pakken is echt een debiel bedrag. Goed geregeld als je dat doet . Mijn respect heb je dan iig wel.

Ik zelf werk al jaren in Denemarken waar de salarissen een stuk hoger zijn dan in Nederland ( levensonderhoud ook ) en deze bedragen krijg je pas bij Senior Manager en hoger. Daar word je niet op aangenomen als je net uit school komt tenzij je een Master diploma hebt.

2 likes

Toen zat je op stijlforum en had je een vintage IWC maar wilde je eigenlijk een Panerai ? En aan het sparen voor Santoni’s natuurlijk :wink:

1 like

Ja he he Folkert, natuurlijk weet ik dat. Daarom ook die knipoog bij mijn antwoord :grin:

1 like