Deel 1: Mooiste horloge verkiezing van HF 2023 - geen eigen horloge!

Oeps verkeerd gelezen sorry :wink:

Eentje is genoeg. De eerste?

2 likes

Zeker en vast :ok_hand:

Ik zou graag @Laika zijn presage nomineren dan :wink:

7 likes

Bedankt :grinning_face_with_smiling_eyes::facepunch:

1 like

Eensch. :slight_smile:

Dat deed pijn. :slight_smile: Even serieus, het is een prachtig horloge, ik weet alleen niet of ik de Shunbun hoger heb zitten dan de Ibuki. Evengoed zijn de GS horloges geen Breguet, dus @Tulipan for the win.

Evengoed wil ik ook graag een lans breken voor de Hentschel van @Whisky.

De H1, welteverstaan.

12 likes

Dank je👍

1 like

En dan bedoelde ik nochtans de Zenith A782 :sweat_smile:

2 likes

Die Seiko GS zijn wel populair bij iedereen zeg, en niet voor niets hoor :ok_hand:

2 likes

Sorry Chris, ik moet streng zijn. Zonder regels geen beschaving. Zonder beschaving geen horloges. En dat kunnen we niet hebben.

2 likes

Iemand die de bordeaux AP kan bevestigen. Zonet door “AP Only” gescrolled. Tonnen staal gezien, maar geen bordeaux.

Ik ga een andere zoeken :wink:

Zonet geprobeerd, niet tegen gekomen.

Ondanks dat @mozaïek niet meer op HF aanwezig is nomineer ik toch die waanzinnig mooie Navitimer van hem :drooling_face:

16 likes

Dat is een lastige. Hij was in 2023 wel lid. Die neem ik even in beraad. Als iemand nog contact houdt, het zou leuk zijn om te weten of hij zijn trots wil laten meedingen.

Het zou natuurlijk makkelijkst zijn moest @mozaiek nog wat van zijn mooie foto’s komen posten.

En dan deze nog van @fredpanarai1.

1 like

Eentje is genoeg :wink:

1 like

Te snel geweest. @APMV had al gekozen.

1 like

Mededeling van algemeen nut.

Aan de mensen die 2 of meer keuzes gepost hebben. Waar mogelijk tracht je 2de keuze te verwijderen. Alsook horloges die niemand van het forum bezit.

1 like

Ik had dit topic even gemist, maar het planetarium horloge van @Mauzer is toch wel heel erg mooi. Pik wel even de foto’s van Mauzer, maar zal hij niet erg vinden. Verder wil ik niemand tekort doen, zoveel moois wat voorbij komt. Maar ja, moet een keus maken :+1:.

Edit: @Rhys waardeer het dat je die van mij er ook op hebt gezet, maar als eerste had je de Pontiac van @Hadoe geplaatst dus telt die van mij niet mee in de verkiezing. Zoals ik al zei, top Rhys dat je hem toch geplaatst hebt :+1: zien ze toch hoe mooi die is :wink:

4 likes