Daarom, hij verdient een plaats hier, daarom de foto geplaatst en hopelijk nomineert iemand anders hem.
Kom op Kad, Vlamingen zijn toch niet zo moeilijk. Anders moeten de eerste post ook de andere horloges verwijderen .
Uiteindelijk wordt het toch wel duidelijk welke de HF leden het mooist vinden
Ordnung mussen sein.
Nee joh, ik moet heb wel nog wat werk aan deel 2. Dus alle hulp is welkom.
Had je Juko ook maar moeten omkopen, maar ja Neyra zal je moeilijk kunnen overtreffen. Betaald veel om je om te kopen
Fixed it!
De Zenith Chronomaster revival A386 manufacture edition is hier al een paar keer genomineerd en heel veel leden vinden dit een super mooi horloge. Maar wat ik me afvraag (zonder een knuppel in het hoenderhok te willen smijten) is dat wanneer er een te koop wordt aangeboden op het forum in zeer goede staat, het twee maanden duurt eer deze verkocht geraakt (als deze al verkocht is geraakt hier). Is het horloge dan te hoog geprijsd voor wat je krijgt of is het een “hype” horloge(merk) dat iedereen wel ‘cool’ vindt en mooi staat op foto, maar als het wordt aangeboden, iedereen de andere kant opkijkt en niet over gaat tot aankoop? : (Ook een chronomaster sport geraakt overigens niet gemakkelijk verkocht hier op het forum merk ik)
Verwijderd Kristof.
There must be order.
Statistisch gezien was uw post een zekerheid, alleen wisten we nog niet wie die zou maken. Maar Belg, van Antwerpen en recent lid…tja
Niet ernstig nemen, ben zelf ook Vlaming
Weet effe niet wat ik hiervan moet denken, ik zie een wazige, slechte foto. Misschien is het een prachtig horloge maar hier zie je toch niets. Of is mijn PC kapot?
Dit was de beste foto die ik van betreffend horloge ter beschikking had, was om aan te geven wat ik ook een hele mooie vond , ik heb deze niet genomineerd.
Zou ik ook wel eens willen weten!
Leuk feitje: hij doet het leuk op het forum, maar is in het echt nóg mooier dan op de foto
Ik denk dat @Sanderrr @Brick en ook @JuKo dit kunnen bevestigen.
Plaatje voor de sfeer (geen inzending):
Ik nomineer trouwens de gouden El Primero van @YY77 hier op mijn pols:
Die van het forum is in elk geval weer op het forum terecht gekomen.
Maar ik weet niet of je het een beetje volgt. Bijna niks verkoopt goed als het een min of meer niche is en mensen het nooit gezien hebben.
Idem met die mooie tudor oysterdate in het blauwe Echt ongelofelijk hoe weinig mensen dat begrijpen.
En daar komt bij het lijkt of mensen toch een beetje bang zijn geworden met grote bedragen uitgeven na de inval in Oekraïne en de hoge inflatie.
Geld is niet meer gratis.