Deel 1: Mooiste horloge verkiezing van HF 2023 - geen eigen horloge!

I approve this message. :nerd_face:

2 likes

Moet je mij verwijten, heb ik aan Rhys gestuurd! Maar het is een prachtig horloge zoals zovelen hier, zal nooit een winner hier worden. Kan niet altijd 6 gooien. En je PC doet het nog blijkt :wink:

1 like

Dik verdient man :wink:

1 like

Haha :wink::+1:

1 like

Deze schitterende gouden Omega :star_struck: van @jan13 wil ik graag nomineren voor de verkiezing van het Mooiste horloge van het HF 2023 :ok_hand: :ok_hand: (categorie vintage excellent )image

17 likes

Laat me je helpen.

@Kad, dit is die Mühle van ome @fredpanarai1, wel een foto van het web.

Die mensen zijn koningen van de marketing… Niemand die het kent, nergens fatsoenlijke youtube reviews te vinden (behalve een AD in de VS waar ik je niet mee verveel).

11 likes

Zeker!

Dankjewel, ik had de foto geplaatst die ik van Ferry gekregen had, schitterend uurwerk :heart_eyes:

1 like

Dankjewel Harry, vintage rules :rofl:.

2 likes

je moet 'm een keer op je eigen pols zien en dan … ben je verliefd :slight_smile:

1 like

Geen slecht idee :stuck_out_tongue_winking_eye: Kan ik aansluitend de hele collectie verkopen omdat ik dan per se de Deep Sea chrono wil

1 like

Je kunt beter al de verkoop starten, want de markt is traag.

Gedrochten en pareltjes door elkaar. Leuk om te zien. Ik kan zelf niet echt kiezen voor 2023 specifiek maar vind eigenlijk al jaren hetzelfde horloge de mooiste van het forum:

16 likes

Ik nomineer graag de Bremoir van @M_Singer

Nieuw, origineel, nog redelijk geprijsd en heeel fraai

8 likes

Thx! :grinning:

Is ook een schitterend horloge en de foto’s doen hem nog niet eens recht aan dus in real life nog veel mooier! :smiling_face_with_three_hearts:

Deze is dit jaar het meeste bij mij blijven hangen prachtig!
Van @Azaan

Omega De Ville Ref:166.0105 uit 1971
18k goud met 18k wijzerplaat

31 likes

:heart:

Die is van @Fritzer.

Ultieme klasse!

1 like

Wellicht zou @fredpanarai1 dit horloge op “wat dragen we vandaag” kunnen posten. Dan kan iemand deze officieel indienen als nominatie.

2 likes