Had vorige jaar zelfde soort model maar dan constellation.
168.015
Mis ‘m wel.
Ook OM plaat.
18k full gold.
Had vorige jaar zelfde soort model maar dan constellation.
168.015
Mis ‘m wel.
Ook OM plaat.
18k full gold.
Snap ik goed dat je die mist, maargoed als je die De Ville ziet zou ik hem ook wel weer kunnen vergeten.
Het is niet voor niks dat ik hem nomineer vind het een prachtig horloge👌
toe maar! ik word er helemaal emotioneel van.
Dankjewel Jesus , deze zat ook bij mijn top 3.
Wauw.
Dank je Chris voor de foto, zal vandaag proberen om een nette foto te maken daar hij een dagje om de pols mag vandaag .
Gisteren niet op het HF geweest, vandaar deze late reactie
Gaan we doen, heb ik al vaker gedaan natuurlijk. Maar deze maakt natuurlijk geen kans tegen de knallers die ik voorbij zag komen
Inzoverre ik het kan overzien de 3e gouden vintage Omega die hier genomineerd wordt.
Eenvoud, stijl en een strak design spreken mij erg aan. Als het op stemmen aankomt denk ik aan de Vacherin C. en deze.
Leuk topic trouwens.
Eigenlijk vind ik dat er ook een geweldig cheap ass horloge van Casio genomineerd moet worden.
Zeker, deze heb ik namelijk genomineerd, ik vind dit zowiezo de mooiste Omega die ik op het forum ben tegengekomen. Vandaar…
Je geheugen is nog top ! Maar ik denk niet dat we het gaan redden met onze vintage pareltjes hier
Ik heb keurig maar eentje genomineerd, maar wat ik zoal voorbij zie komen doet mij echt wel kwijlen
Dat had hij al gedaan, maar z’n foto’s zijn niet best. Vandaar. Daarom is het volgens mij al langer een geldige nominatie. Het horloge is hier van een forumeigenaar, ook al maakt hij geen beste foto’s.
Te simpel van ontwerp (en voor die prijs)
Klopt helemaal Chris, vandaar dat de mooie foto’s van Assie62 komen
Nu weet iedereen het Chris, @Henrik zullen we het maar bekend maken
Hij mag dan wel te koop staan, maar als je de VC niks aan vind… Mwah, dan kan je je afvragen wat je op dit forum doet.
Een van de mooiste horloges op dit forum. En ik mis 'm nu al. Ookal is 'ie nog van mij.
Helaas dan kan hij niet meedingen in de verkiezing, staat toch duidelijk “GEEN EIGEN HORLOGE”, maar je mag ons natuurlijk wel laten genieten van een mooi horloge. Ook ff plaatsen in wat dragen wij vandaag