Dank je,leuk dat te horen
@Jaap86
2025 was overduidelijk het jaar van de speedymoon hier op het forum. Bij deze wil ik speedmasterguru @Watchstick_81 nomineren met zijn 1987 exemplaar. Maar hij was zeker niet de enige die een prachtexemplaar te pakken kreeg.
Oh…
![]()
Nou ja, dan moet ik meteen denken aan de Heuer Autavia GMT Pepsi, van @CarWatch . Wat een beauty is dat!
Moest overigens wel even zoeken naar een post met een foto van (alleen) dit horloge. Ook meteen een teken dat hij dit horloge sowieso veel te weinig post. ![]()
Nou ja, deze nomineer ik, dus.

Al eerder genomineerd maar bij deze nog een keer de updated 321 Platinum van @Watchstick_81 Van grail naar nachtmerrie naar onvergetelijke ervaring!
En deze 1655 Il Freccione van @drh
NA: Rolex Explorer II 1655 | “Il Freccione” | 1972
![]()
Wat een eer! ![]()
En nog steeds draag ik dit merk een warm hart toe. De laatste tijd heb ik mijn beide HGPeetjes wat minder vaak om de pols, omdat ze moeten concurreren met mijn Heuer Autavia. Maar, ze blijven leuk!
![]()
Ja nu kan ik natuurlijk niet achterblijven.
Ik twijfelde de de DD40 of deze Daytona 116518ln ‘Pikachu’ van @Bwatched ![]()
De laatste is het geworden. Toch gewoon de mooiste.
.Jammer dat je maar 1 mag nomineren en ook nog geen horloge van jezelf. ![]()
De Rolex 1908 van @Nickjackelson is ook prachtig, of bijvoorbeeld de reverso van bwatched of de Patek van @jpm. En zo zijn er meer. ![]()
![]()
Dankjewel Nobler! ![]()
@kad, ik ga toch even de regels aan mijn laars lappen anders komen die pareltjes nooit bovendrijven.
De datograph van @Bauhaus is natuurlijk ook om te smullen!
Dat is hij zeker, maar zonder regels geen samenleving, en zonder samenleving zijn de horlogemakers eigenlijk jagers/verzamelaars.
Dat zou jammer zijn.
Ik nomineer de zeer bijzondere Audemars Piguet Code 11.59 - Starwheel - wandering hours van @551er
Wat een prachtig ding ![]()