We gaan met zijn allen op zoek naar de allermooiste Omega Speedmaster van dit forum. Er zijn zoveel soorten, je zou bijna denken dat er geen twee dezelfde zijn. Ok, dat was wat overdreven.
Regels: 1: je mag geen eigen horloge insturen (dus mag je niet hetzelfde referentienummer bezitten)
2: het horloge dat je instuurt moet openlijk in bezit (geweest) zijn van een HF lid en op het forum gepost zijn
3: je mag maar één horloge nomineren
4: bij minder geposte/bekende horloges zou het een hulp zijn als je de eigenaar tagt
5: voor de minderbegaafden, het moet een Omega Speedmaster zijn, en voor de begaafden ook natuurlijk
6: nee, moonswatches zijn geen speedmasters
Tot eind mogen jullie je nominaties insturen. Begin juli gaan we aan de slag met kiezen.
Er zullen wel genoeg speedy moons, en vol gouden speedmasters genomineerd worden. Ik vind dat de st1 er ook in mag. Foto- en horlogecredits @Rolopalooza
Ik draag dan graag deze van @Sjiel voor: de Silvermoon. De enige op dit forum en ook leuk dat deze sympathieke Amsterdammer ook influencer is voor de moderne generatie Speedymoon’s. Deze is echt in een heel mooie staat en beviel me goed tijdens een GTG.