Gruwelijk goede foto ook.
3 likes
Ik ben het meeste fan van een ātraditioneleā Speedmaster Pro met stepped dial. Maar deze is ook wel heel erg fraai hoor.
1 like
Ik merk dat ik meer modellen van de Speedmaster begin te waarderen/mooi te vinden, wat eerst bleef bij de moderne normale nu zelfs gouden (terwijl ik dit eerst afschuwelijk vond) en de wat oudere modellen zoals de ST1 die nu hoog op mijn lijstje staat. De echte vintage heb ik nog geen klik meeā¦
1 like
Weinig oude meuk in de top ![]()
Valt wel mee toch?
Heb nog wel een aanvulling maar ik mag niet meer meedoen ![]()
Ik heb nog geen moderne 321 Ed White voorbij zien komen.