Deel 1: Mooiste Omega Speedmaster verkiezing van HF - geen eigen horloge!

De foto is van @lasteraar .

2 likes

Ik wil hem terug🥹

1 like

@Kad
Hoe gaat het vervolg er uitzien?
Stemmen op basis van de geposte foto’s of op basis van de, op HF aanwezig en genomineerde, types. Van veel voorgedragen horloges zijn namelijk sub-optimale foto’s geplaatst.
Er zijn waarschijnlijk meer mooie foto’s van een specifiek model.
Misschien leuk dat van ieder genomineerd model 3 foto’s verzameld worden. Dan kan de genomineerde bijvoorbeeld met andere eigenaren de mooiste foto’s verzamelen.
(moeten het wel foto’s zijn van een HF lid en niet van het web)
Is het een idee om daar deel 2 van deze topic voor te gebruiken?
Zomaar een idee.

1 like

Is die bijzondere Speedy van @YY77 al voorgesteld?

Hier, je krijgt je foto terug.

10 likes

Deel 2 is shortlisting op basis van likes, en dan mag iedereen de mooiste foto’s posten als reclame.

Deel 3 is finale.

En ik wil inderdaad marketingfoto’s vermijden. Die van @juko zijn doorgaands beter!

4 likes

Ik vind de eerste Speedy Tuesday nog steeds een van de betere Speedmasters. Maar dan wel op staal of op een mooie rubberen band.

17 likes

Mooi zo

1 like

Thx voor de nominatie! En hier is de foto:

En mijn favoriete referentie is gelukkig al genomineerd (alle SpeedyMoons)

16 likes

Deze van @YY77 bedoel ik

12 likes

Nu wel. Ik dacht eigenlijk dat je zijn BA bedoelde.

1 like

BA? Is die ook zo cool :sunglasses:

Links boven.

2 likes

BA = broad arrow :man_shrugging:t3:

1 like

Die is eerder bekend als de Trilogy

2 likes

ik heb al genomineerd maar er staat echt een práchtige witte, die ik hier nog niet gezien heb, in het blauw

Up!

Deze fullset heeft stalen band. Maar nu even niet .
Zit wel aan verkoop te denken…dus mss snel op de markt :wink:

2 likes

Eigen horloge dus? Kijk dan nog eens goed naar de volledige topictitel……

1 like

Moeilijk een keuze te maken en heel veel prachtige exemplaren voorbij zien komen maar…

Poeh…wat gaaf :star_struck::heart_eyes:

Van @drh

16 likes