De foto is van @lasteraar .
Ik wil hem terug🥹
@Kad
Hoe gaat het vervolg er uitzien?
Stemmen op basis van de geposte foto’s of op basis van de, op HF aanwezig en genomineerde, types. Van veel voorgedragen horloges zijn namelijk sub-optimale foto’s geplaatst.
Er zijn waarschijnlijk meer mooie foto’s van een specifiek model.
Misschien leuk dat van ieder genomineerd model 3 foto’s verzameld worden. Dan kan de genomineerde bijvoorbeeld met andere eigenaren de mooiste foto’s verzamelen.
(moeten het wel foto’s zijn van een HF lid en niet van het web)
Is het een idee om daar deel 2 van deze topic voor te gebruiken?
Zomaar een idee.
Deel 2 is shortlisting op basis van likes, en dan mag iedereen de mooiste foto’s posten als reclame.
Deel 3 is finale.
En ik wil inderdaad marketingfoto’s vermijden. Die van @juko zijn doorgaands beter!
Ik vind de eerste Speedy Tuesday nog steeds een van de betere Speedmasters. Maar dan wel op staal of op een mooie rubberen band.
Mooi zo
Thx voor de nominatie! En hier is de foto:
En mijn favoriete referentie is gelukkig al genomineerd (alle SpeedyMoons)
Nu wel. Ik dacht eigenlijk dat je zijn BA bedoelde.
BA? Is die ook zo cool ![]()
Links boven.
BA = broad arrow ![]()
Die is eerder bekend als de Trilogy
ik heb al genomineerd maar er staat echt een práchtige witte, die ik hier nog niet gezien heb, in het blauw
Deze fullset heeft stalen band. Maar nu even niet .
Zit wel aan verkoop te denken…dus mss snel op de markt ![]()
Eigen horloge dus? Kijk dan nog eens goed naar de volledige topictitel……
Moeilijk een keuze te maken en heel veel prachtige exemplaren voorbij zien komen maar…
Poeh…wat gaaf ![]()
![]()
Van @drh







