Hier ook weer even tijd voor een collectie update. Best wel tevreden met de variatie die ik inmiddels heb.
En hierbij nog de Squale-collectie. Hele toffe en iconische duikhorloges.
Hier ook weer even tijd voor een collectie update. Best wel tevreden met de variatie die ik inmiddels heb.
En hierbij nog de Squale-collectie. Hele toffe en iconische duikhorloges.
Lekkere set, hoor!
![]()
Lekkere collectie Patrick. Zeven duikers erin en toch gevarieerd ![]()
Heel mooi ![]()
Stuk voor stuk toppers met leuke uitstapjes van de veel betreden paden. ![]()
Nou, eigenlijk wel! Twee van de 3 Seiko 5’s draag ik vaak, de g-shock heb ik gewonnen op lowlands en draag ik naar festival’s. Als er een batterijtje in de moonswatch gaat draag ik die ook wel weer.
De grote groene heb ik gekregen van een vriend (draag ik echter wel weinig maar doe ik niet weg),
De addies dive is waardeloos voor verkoop maar wel leuk voor de zee, lekker zout water.
En de kleine tag, citizen en laatste Seiko 5 gaan binnenkort wel weg.
Maar ik draag ze zeker minder dan de linker vier:)
Goede upgrade, mooie Cartier.
Na wat geschuif/gewissel is dit de kern:
Edit: twee keer de speedmaster meegenomen. Hier wel de juiste negen:
Zijn 2 zwarte Speedmasters niet een beetje dubbel in de collectie
, moet gemist hebben dat je de witte Speedmaster de deur uit hebt gedaan?
Dit is al een tijdje de stand van zaken. Misschien nog een derde erbij. Bijvoorbeeld een chronograaf, of een dresser. Weet het niet zo goed. Maar voor nu erg tevreden. ![]()
Mooi hoor!
Welke van de negen deed bij je eerste foto niet mee dan? ![]()
![]()
Geen verandering hier in de afgelopen 2 jaar maar wil de collectie gewoon in dit draadje weer delen;
Speedy had ik dubbel en de Junghans stond er niet bij.
Staat goed die 39 mm Explorer. ![]()
Thanks. Heel fijn horloge. Mooie maat ![]()
Blijft een mooie collectie ![]()
Mooie uitgebalanceerde verzameling. Wat goed is, niet veranderen. Mooie variëteit aan kleur en complicaties en materiaal. Lekker zo later ![]()