Jouw collectie op één foto deel XIII

Na de reparatie van mijn erfstuk heb ik maar eens een foto van mijn horlogedoos gemaakt.

De kinetic is mijn eerste “echte” horloge dat ik lang geleden van mijn vrouw gekregen heb. De rest is recenter, alhoewel het erfstuk ook wel neo-vintage genoemd kan worden.

27 likes

:ok_hand:t2:

1 like

Lekker uitgedund

68 likes

65 likes

Je hebt wel een duidelijke stijlvoorkeur :wink:

Die pistachio stond ook nog te koop toch? Of heb ik dat verkeerd gezien

1 like

En je bent nog niet eens klaar met uitdunnen :grin:. Ik ga met interesse volgen welke richting de hobby voor je opgaat vanaf hier!

2 likes

Was zo, maar beslissing is gevallen om 'm bij te houden - zoekertje is verwijderd! Is eigenlijk een veel te leuk horloge om weg te doen.

7 likes

De huidige SOTC. Nou ja, bijna. Op de foto ontbreken m’n vintage Seamaster, een Carrera Cal. 5, een Aquaracer, twee semi-vintage TAG Heuer duikertjes en m’n Seiko solar Tuna. Had ik even geen foto’s van beschikbaar. :person_shrugging:

51 likes

Dikke set Ed :muscle:

1 like

Het afgelopen jaar is de collectie snel uitgebreid Ed :star_struck:

Met voornamelijk TH grails. Nice, very nice :+1:

1 like

Wow. Is dit je hele huidige collectie? Geen vintage omega enzo meer?

Wel lekker hoor. Dat zeker

1 like

Thanks, mannen! :blush: :pray: :beers:

2 likes

I :heart: the chopard!

2 likes

Ik ook. Zeer ondergewaardeerd horloge en het komt dichtbij het perfecte horloge. De datum is het grootste minpunt maar dat mag de pret niet drukken.

1 like

Top elftal Ed :ok_hand:

1 like

Je moet bijna wel op een horlogeforum zitten als een verzameling als “bijna” compleet wordt betiteld wanneer er meer horloges ontbreken dan een normaal mens überhaupt heeft. Hoeveel waren het er? Zes stuks? :slight_smile: :slight_smile:

6 likes

Dankjewel, Arjen! :blush:

Ja, zoiets… :thinking:

gedurende z’n leven koopt. :see_no_evil: :sweat_smile:

2 likes

Welke datum :slight_smile: :heart_eyes:

Hier zit een duidelijke stijl in :smile:.

1 like