De kinetic is mijn eerste “echte” horloge dat ik lang geleden van mijn vrouw gekregen heb. De rest is recenter, alhoewel het erfstuk ook wel neo-vintage genoemd kan worden.
De huidige SOTC. Nou ja, bijna. Op de foto ontbreken m’n vintage Seamaster, een Carrera Cal. 5, een Aquaracer, twee semi-vintage TAG Heuer duikertjes en m’n Seiko solar Tuna. Had ik even geen foto’s van beschikbaar.
Je moet bijna wel op een horlogeforum zitten als een verzameling als “bijna” compleet wordt betiteld wanneer er meer horloges ontbreken dan een normaal mens überhaupt heeft. Hoeveel waren het er? Zes stuks?