Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 12)

Het mooiste is een mes wat iets rond loopt
En uiteraard scherp is

1 like

Onze Techneut :rofl:

Hier op drukken en dan kopieren, en dan hier in de tekst plakken.

2 likes

Wat een lekkere sunburst heeft deze toch

11 likes

Hahahaha, een uurtje later allemaal een NA

1 like

:grimacing:

1 like

Dit is toch wel de goat Seiko :sunglasses: :raised_hands: SJE093

Het valt op zich mee. Mijn collectie is nog redelijk bescheiden :laughing:

3 likes

Ik ken nog wel een toffe toevoeging voor dat setje Squales :smiling_face_with_tear:

Die SJE is inderdaad enorm gaaf! Die 083 die net te koop komt is ook al zo strak. Seiko krijgt echt te weinig krediet als je de hele SJE-lijn bekijkt.

2 likes

Ja de SJE083 is ook heel gaaf! Ook al vaak naar gekeken. Maar mijn GS stilt de honger voor een dresser nu wel. Sowieso ben ik nu wel ff klaar :sweat_smile: Tenzij er nog een gave Squale langskomt :neutral_face:

2 likes

:grin: Ik was net te vroeg voor het computer tijdperk en met mn werk had ik er in eerste instantie ook niet mee te maken, dus alles wat ik kan op een computer heb ik mezelf aangeleerd.

Van lekkere borsten wordt ik altijd zonnig ja :crazy_face:

Ik had het nog maar niet verteld maar ik heb afgelopen vrijdag ook op een bestel knop gedrukt op c24.
Nu hoop ik maar dat het niet tegenvalt. Anders gaat ie weer retour
ik was al een 3kwart jaar aan het kijken naar deze Grand Seiko en nu die pre owned voorbij kwam heb ik de knoop maar doorgehakt.
Vind het erg spannend! :pleading_face::face_with_peeking_eye: Net als bij de Palombari die toen 3 weken onderweg was vanuit Australië

Fe kijken of ik n foto heb

11 likes

Goedenavond!

Alvast zn “jongere” broertje omgeslingerd om morgenavond de NA op te halen.

14 likes

Heb je al een foto van de nieuwe aanwinst?
Ik had nl wel iets gelezen…

1 like

Eind jaren 70 Quartz die op Kleinanzeigen staat.
Heb een afspraak staan om hem morgenavond op te halen

12 likes

Leuk! Ga je hem oppoetsen of max mooi maken?

1 like

Nou, het is een heel mooie en gevarieerde collectie! En ik voel me gelijk wat minder schuldig wb ikzelf heb.

2 likes

Hmm ben ik nog niet helemaal over uit eigenlijk.
Eerst maar eens in handen hebben en dan kijken war het beste voelt, ze zijn natuurlijk maar 1x origineel.

Dat dus!
Alleen n nieuw glaasje? … Schoonmaken en n beurtje zover dat gaat
Dat lijkt me wel een goed strijdplan

Moet je lang, ver rijden?

2 likes

Ja denk alleen het glas en mogelijk de bezel lichtjes opschuren en polijsten. Ritje is ongeveer 280km totaal, dus goed te doen.

3 likes

Heel gaaf Erik! Ik weet zeker dat je onder de indruk bent van zo’n GS :ok_hand:

Heel benieuwd naar. Zo’n vintage Squale is gewoon het allerleukst. Ik wil er ook weer een “NOS” model bij. :yum:

2 likes

Cool ding, man! Gefeliciteerd! En de enige op HF, lijkt me?

NOS is leuk, maar een beetje leven is ook leuk!

Dit is denk ik met stip mijn lelijkste horloge:

Is een “Jenni Karibbian 1000” natuurlijk een totale rip-off van Jenny! Het is eigenlijk een Vostok, maar dan door een ander bedrijf verkocht op de Cubaanse markt.
Ding is echt helemaal afgeleefd en heb ik gekregen voor onderdelen, maar het idee dat een of andere cubaan dit ding jaren heeft omgehad en helemaal de shit vond waa voor mij reden genoeg om hem een sympathieke restauratie te geven:

Krijgt nu af en toe polstijd voor de lol :innocent:

6 likes