Jouw collectie op één foto deel XIII

De stalen polerouter is eruit en een gouden blancpain villeret is erin.

Patek en Blancpain en wellicht nog wat anders wil ik toch denk ik gaan consolideren voor iets speciaals. Teveel keuze…

73 likes

Prachtig hoor! Die Landdweller is zo mooi in het echt :smiling_face_with_three_hearts::drooling_face:

1 like

Ferm hoor. Zie ik het goed dat je maar 1 stalen horloge overhoudt?

1 like

Gefeliciteerd, mooie sub-collectie zo Mannetje.

1 like

Dat klopt. Ik draag toch het liefste goud. Alleen de white shadow is een uitzondering. Zelfs bij consolidatie zal wat ervoor terug komt ook goud zijn. Past bij de klassieke en elegante horloges waar ik graag voor ga.

4 likes

Als je deze even laat bezinken: quote van het jaar :grin: :raised_hands:

10 likes

Die staan er lekker op zo :camera_flash:

1 like

Prachtige collectie Daniël🥵

1 like

haha, alles is relatief. De Patek en Blancpain zijn heel erg mooi en daar ben ik ook al erg blij mee! Maar ik heb wel gemerkt dat ik meer plezier heb met een kleiner aantal horloges dat ik nog liever draag. Als je consolideert heb je per horloge toch net wat meer geld om iets te kopen waarvan je elke dag dat je het draagt echt denkt: deze is heel gaaf. Ik heb dat nu het sterkste bij de Lange, Chopard, gouden polerouters en Longines Tre Tache. De iwc gaat nooit weg want dat is mijn trouwhorloge. Dan kom je snel aan kandidaten voor consolidatie :slight_smile: .

5 likes

Grappig, hoe ik echt een compleet ander soort horloges heb, zoek en draag, maar toch een collectie als de jouwe echt kan waarderen. De Polerouters vind ik persoonlijk het gaafst. Maar dat heb ik je al 'ns gezegd, volgens mij. Benieuwd hoe de collectie er straks uitziet!

5 likes

Wat een lekker trio :ok_hand:t2:

1 like

Kijk. Dat is een verzameling waar je mee thuis kunt komen. Tof!

1 like

Prachtige collectie zo Daniël!

1 like

Dat herken ik. De meeste collecties hier op het hf zijn heel anders dan die van mij maar ik kan ze zeker waarderen. Er zijn genoeg mooie horloges die ik zelf niet hoef te hebben maar wel kan waarderen. Zoals jouw Heuers.

4 likes

Dan spreek je van een echte liefhebber van horloges :sunglasses: Net als @TagEd Zo classificeer ik mezelf ook wel als ik zo vrij mag zijn :relieved:

5 likes

Ik had je al gefeliciteerd maatje! Maar bijdeze nog een keer. GEFELICITEERD MET DEZE LD!!!:sunglasses:

Prachtig trio zo vriend en met een nieuwe stalen band in het vooruitzicht maakt hij dit trio helemaal af👌

Enjoy buddy👊

2 likes

Thenks Mark :facepunch:t3:

1 like

De Omega zeer mooi, maar ben geen fan van Rolex.

2 likes

Dat kan en mag :ok_hand:t3: Voor ieders wat wils hier op HF :sunglasses:

1 like

Lastig kiezen…

32 likes