Jouw collectie op één foto deel XIII

Ik ben weer een paar weken van huis. Het was lastig kiezen.

11 likes

Bijzonder mooi trio! De Snoopy zal wel nog fijner dragen op de stalen band, goed plan om die bij te bestellen :ok_hand:

Hoe is de eerste indruk van de Land Dweller? Ik vind ‘m leuker dan de typische DJ die je vaak ziet alleszins. Geniet ervan! :+1:

1 like

Prachtig trio!

1 like

NATO is echt een mooie combi. Ik heb ook nog twee blauwe waarop die misschien net wat beter uitkomt… maar de bandjes zijn wat stijf. En dat blijven ze omdat ik hem niet veel draag :see_no_evil: Op staal wordt het ook weer een ander horloge en past het beter bij de rest van mijn gehele collectie :sunglasses: Is ook wat praktischer met schoonhouden :ok_hand:

Heel goed! Een Date Just heb ik nooit gehad… wel mooi; maar ik voelde hem niet persé. De Land Dweller is net wat sportiever dan wel anders. Als geheel is het meer sieraad als een reguliere DJ. Mede door de hiddenclasp. Het leek me leuk om langs de mijn witte Daytona en Snoopy te hebben. Zo geschiede :drooling_face:

3 likes

De stalen polerouter is eruit en een gouden blancpain villeret is erin.

Patek en Blancpain en wellicht nog wat anders wil ik toch denk ik gaan consolideren voor iets speciaals. Teveel keuze…

40 likes

Prachtig hoor! Die Landdweller is zo mooi in het echt :smiling_face_with_three_hearts::drooling_face:

1 like

Ferm hoor. Zie ik het goed dat je maar 1 stalen horloge overhoudt?

1 like

Gefeliciteerd, mooie sub-collectie zo Mannetje.

1 like

Dat klopt. Ik draag toch het liefste goud. Alleen de white shadow is een uitzondering. Zelfs bij consolidatie zal wat ervoor terug komt ook goud zijn. Past bij de klassieke en elegante horloges waar ik graag voor ga.

2 likes

Als je deze even laat bezinken: quote van het jaar :grin: :raised_hands:

6 likes

Die staan er lekker op zo :camera_flash:

1 like

Prachtige collectie Daniël🥵

1 like

haha, alles is relatief. De Patek en Blancpain zijn heel erg mooi en daar ben ik ook al erg blij mee! Maar ik heb wel gemerkt dat ik meer plezier heb met een kleiner aantal horloges dat ik nog liever draag. Als je consolideert heb je per horloge toch net wat meer geld om iets te kopen waarvan je elke dag dat je het draagt echt denkt: deze is heel gaaf. Ik heb dat nu het sterkste bij de Lange, Chopard, gouden polerouters en Longines Tre Tache. De iwc gaat nooit weg want dat is mijn trouwhorloge. Dan kom je snel aan kandidaten voor consolidatie :slight_smile: .

5 likes

Grappig, hoe ik echt een compleet ander soort horloges heb, zoek en draag, maar toch een collectie als de jouwe echt kan waarderen. De Polerouters vind ik persoonlijk het gaafst. Maar dat heb ik je al 'ns gezegd, volgens mij. Benieuwd hoe de collectie er straks uitziet!

1 like

Wat een lekker trio :ok_hand:t2: